spiser.......

potetskrell

Betatt av forumet
DOC i mangel på noe bedre :(
hadde egentlig lyst på gulerøtter og mandler! (nei, eg e ikke alltid så sunn og fornuftig. det blir noen skjeer nugatti for dagen og hihihi)

hva har DU lyst på AKKURAT no? 

....og nå reiser eg meg for å hente nugattiboksen....hahahaha

Hehe.. har kjøpt meg et par docposer jeg og de siste ukene :p funker veldig når blodsukkeret begynner å sige, eller jeg sitter i bilen og begynner å bli småkvalm..ellers er jeg heeeelt hekta på LAKRIIIIIIS! Gjerne så salt som mulig..men vet jo at man skal være litt forsiktig med det..så prøver å ikke spise for mye.. :/ åååååh! *lyst på*

Her har jeg værtmest sugen på makrell i tomat på skive :)

ja, det så jeg noen andre har skrevet og...hvorfor må man være forsiktig med lakris? vet du?
jeg og elsker lakris, men har ikke dilla ;)

Heidi:) skrev:
Hehe.. har kjøpt meg et par docposer jeg og de siste ukene :p funker veldig når blodsukkeret begynner å sige, eller jeg sitter i bilen og begynner å bli småkvalm..ellers er jeg heeeelt hekta på LAKRIIIIIIS! Gjerne så salt som mulig..men vet jo at man skal være litt forsiktig med det..så prøver å ikke spise for mye.. :/ åååååh! *lyst på*

Dararamm skrev:
Her har jeg værtmest sugen på makrell i tomat på skive :)

det synes jeg ser så godt ut, og liker faktisk lukten, men det klarer jeg ikke å like :/
kunne ønske jeg likte litt mer sundt pålegg.

Potetskrell: Jeg har hørt det kan føre til høyt blodtrykk (?) ... hmm.. så man skulle ikke ta for store mengder... men litt gårsikkert bra ;) Det måå det :p Jeg har lakris doc, ifa, salte padder osv liggende her når suget blir fort stort hehe..Fant en link nå: http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=142296

Jeg er fremdeles superhekta på NEKTARINER! Men det er jo sååå godt! De 4 ukene jeg var i Tyrkia spiste jeg moreller hver dag, men her hjemme er det så himla dyrt :-( Men glad for at nektariner gjør susen også ;-)

RISTA BRØD MED SNØFRISK, AGURK OG URTESALT!
naaammmmmmm! 
hadde faktisk dilla på det i forrige svangerskap også:) 
- tenker at det er ihvertfall sunnere enn med førstemann, da hadde jeg kick på pommes frites med bearnaise-saus...urk!

Hehe..usj,det hørtes ikke så godt ut nei! :p Er litt uggen i kroppen idag, så akkurat nå hørtes det i allefall ikke fristende ut :p Har ikke hatt lyst på kjøttmiddag på 5uker nå jeg tror jeg.. prøver jo å spise det hver dag da..går som oftest bra hvis det er mannen min som lager det men... grov baguett vil jeg heller ha :D

ååå, har hatt så lyst på sukkerspinn siden jeg hørte det var tivoli i nærheten for ei uke siden! Men det får jeg alltid når det er tivoli i nærheten, gravid eller ei ;p
Nå er tivoliet her, men må vente til torsdag til det åpner... kjeeedeelig! 

Ellers får jeg lyst på nugatti og o-boy når jeg er gravid. Det har jeg ALDRI lyst på ellers. er ikke sånn at jeg MÅ ha det, men det at jeg i det hele tatt tenker på det er uvant.

te og knekkebrød med majones og lammerull funka veldig bra i kveld det også :)

Så klarer jeg generelt veldig lite middag. Spesielt kjøttretter sliter jeg med.

Jeg sliter også med å spise kjøtt!!!
Har kuttet det helt ut til middag!
Spiser bare tilbehøret...kanskje....(ikke alltid jeg vil ha det heller)
Koser meg mye bedre mer brød og pålegg!!
Kjøttpålegg på brødskiva går greit! Men har måttet kutte ut ordentilg skinke...Merkelig!
Nå går det for det meste i kalverull eller krydderservelat... med agurk på!
Prim, banos, hapå eller syltetøy er også store favoritter!!!!
En skikkelig søtmoms er jeg!!! 

mmm ble sulten av å lese jeg denne tråden nå hehe.

har sjelden lyst på mat i det heletatt jeg........ :( eter fordi jeg må, ingenting som frister....  :( ikke fordi jeg er kvalm, har bare null matyst.. men går en del på fersken..

HelloJulie skrev:
Jeg sliter også med å spise kjøtt!!!
Har kuttet det helt ut til middag!
Spiser bare tilbehøret...kanskje....(ikke alltid jeg vil ha det heller)
Koser meg mye bedre mer brød og pålegg!!
Kjøttpålegg på brødskiva går greit! Men har måttet kutte ut ordentilg skinke...Merkelig!
Nå går det for det meste i kalverull eller krydderservelat... med agurk på!
Prim, banos, hapå eller syltetøy er også store favoritter!!!!
En skikkelig søtmoms er jeg!!! 

Hihihi..høres litt ut som meg du :p Jeg klarer ikke ha kylling til middag, men får jeg kylling på en grov brødskive er det skikkelig nam! :p Hver dag sliter jeg med å tenke ut hva vi skal ha til middag..som idag..aner ikke hva vi kan ha :/ har ikke lyst på noe..frister mer med to brødskiver med egg... mulig jeg bare tar det, så får mannen lage seg det han vil :p

Jeg er totalt hekta på IFA, både søte og salte, må ha det i lomma hele tiden.. Hehe..

Til du som lurte på hvorfor man skal være forsiktig med lakris mener jeg å ha lest et sted at dette er hvis man har høyt blodtrykk, da lakris ikke er bra for blodtrykket.. ;)

Ja,det er pga blodtrykket at man ikke skal ha for mye lakris.. :)
Søte og salte ifa? finnes det salte???.. hehe..hvor, hvor? Jeg måå ha salt lakris.. 

Er ikke lakris avførende ved stort inntak?
Litt dumt å sitte på do å "trykke", spesielt når man ikke er langt unna fødsel.. :p

Kjørte på butikken i sta for jeg var såå sulten, og hadde så klart ikke lyst på noe av det vi har i skapene. Så for meg en deilig hamburger eller noe.
Kom hjem med en pakke druer og en appelsin... det var hamburgeren sin det :p

Jeg er så matlei! Kokte meg nudler da jeg kom fra jobb. Har jeg ikke spist siden jeg bodde på hybel da jeg gikk på vgs. Ikke var det godt å ikke mettet de, men så lyst jeg hadde på dem!! ;)

Hihihi.. :p
Selv har jeg hatt veldig lyst på en stoor hamburger sånn annenhver dag :D Lager hjemme da, så har masse sunt tilbehør ;) 

Salte IFA er den gode gamle IFAen i eske, mens søte er de nye i poser.. 

Back
Topp