spiser...

Bebibooms

Gift med forumet
så går d maaaax 1.5 time så er jeg så forbaska skrubb sulten at jeg blir kvalm.... fysjom.... kommer til å eeeeeeeeeseeeeeeeeeee ut........... [:(] driiit...

slik er jeg å, kjedelig.
prøver å spise småting som frukt, druer osv. jeg skal IKKE ese like mye ut som sist[:-]

ORIGINAL: *Emma08*

slik er jeg å, kjedelig.
prøver å spise småting som frukt, druer osv. jeg skal IKKE ese like mye ut som sist[:-]

samme her, men blir jo ikke mett.... guuuud asså....[&o] skikkeli ille denne uken asså.... [&o] håper det snart blir bedre!!! for oss begge to....

Er også sulten heeele tiden..

Samme her. Blir raskt sulten igjen, men så er det ikke alt som frister for å si det sånn. Så for tiden går det i mye frukt. Nektarinene er veldig gode for tiden. Og brødskive/knekkebrød med hvitost og kaviar [;)] eneste som frister. 

Jeg er også sulten heeeele tiden å kvalmen heeeele tiden!!![:'(] og det som er så irreterende er at det er bare usunne ting som frister! Det er liksom som dagen der på følelse der jeg bare vil frotse i dritt mat dagen lang... har hatt det slik i en måned nå,så visst dette fortsetter kommer jeg til å bli diger! nei får håpe den kvalmen gr seg snart så jeg kan spise sunt å begynne å trene igjen [:D][:D]

Har akkurat samme problemet, spiser hele tiden, og blir kvalm når jeg er sulten. Kommer til å bli tjukk! kjenner allerede at jeg har lagt på meg :p uffuff...

Eg blir diger hvis det skal forsette sån, er så trøtt og kvalm at får ikkje gjort noen ting,gått tur ein gang, vurdere å sjukemelde meg,men matlyst det har eg selv om eg er aldri så kvalm osså kun skrap mat [:'(]

ORIGINAL: Rappo

Er også sulten heeele tiden..

sign

mee tooo

Sånn er jeg og - evig sulten! [8D]

Sulten hele tiden, men samtidig er det liksom ingenting som frister noe særlig.. men spiser, det gjør jeg[:D]

samme her altså[;)]godt å høre vi e fler som e sulten da[;)]

Back
Topp