Spiser usunt

Blomsten

Andre møte med forumet
Jeg er i uke 14 og er fremdeles veldig kvalm. Det eneste som hjelper er mat, og da spiser jeg akkurat det som faller meg inn. Og da er det ikke alltid noe sunt. Noen som vet om det påvirker barnet så tidlig? Jeg vet at man får større barn dersom man spiser usunt og mye i svangerskapet. Må jeg være forsiktig allerede nå?

alle har vel det suget så tidlig,du kan jo spise hva du vil,men spis noe sunt ved sidnav middag å sånt.Jeg har begynt å ta meg et eple når suget kommer,men går noe godt åsså.hihi

Jeg spiste akkurat det jeg følte for sist jeg var gravid, og det var ikke akkurat sund mat jeg ville ha.. dattra mi kom ut og var 3890g, så ikke volsomt stor hvertfall!! Spiser omtrent d samme nå som jeg gjorde da, og har fått beskjed om at magen er litt i minste laget.. Syns du skal spise og kose deg jeg, og heller tenke på kostholdet når formen bedrer seg. Knøttet tar det den skal ha uansett [:)]

Spis og vær glad, sier bare jeg. Og stopp heller viss du får beskjed om det.
I forrige svangerskap var jeg i toppform hele tiden og hadde en vanvittig matlyst og spiste mer enn før og mer snop og sjokolade enn noen gang. Gutten min var 3800, helt normal.

Spis og kos deg med det du har lyst på du...[;)]
Er så mange rare "myter" om at barna blir store eller små hvis du gjør sånn eller sånn!!!
Det viktigste er at du får i deg noen vitaminer og mineraler,men det kan du få gjennom å ta vitamin tabletter også.
Og du får tidsnok igjen mat lysten på sunn mat[;)]

ORIGINAL: Blomsten

Jeg er i uke 14 og er fremdeles veldig kvalm. Det eneste som hjelper er mat, og da spiser jeg akkurat det som faller meg inn. Og da er det ikke alltid noe sunt. Noen som vet om det påvirker barnet så tidlig? Jeg vet at man får større barn dersom man spiser usunt og mye i svangerskapet. Må jeg være forsiktig allerede nå?

Hadde det akkurat sånn jeg og første ukene. Var dritkvalm, og bare å spise hjalp. Spiste også bare det som falt meg inn. Har skjerpet meg litt og prøver å spise sunn mat nå. Appetitten regulerer seg litt etterhvert, sånn har hvertfall jeg opplevd det.

Back
Topp