Spiser opp hendene sine

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Det ser ser sånn ut... Hun spytter ut smokken og gnager desperat på hendene sine.. Jeg smør på Dentinox (oppløsning til tannkjøtt)... Men ser ut til at det hjelper lite.. Noen som har noen tips eller råd?

Spurte helsesøster(bror) om dette med hendene.
Filip vil helst ha begge hendene inni munnen samtidig, og lurte på om dette var tenner og kløe. Han kunne jo ikke garantere for noe, men synes det var tidlig. Han sa dette med hendene var en vanlig del av motorikken. Når de var mindre, var armer og ben nesten rett ut. Men nå begynte de å trekke armer og ben innover mot midten, og det var en del av dette at de hadde merket hendene og smake og studere dem. Han sa også at snart ville jeg merke at beina kommer i fokus, mer enn hendene.

ORIGINAL: Tusull

Biteringer med vann i, som man kan legge i kjøleskapet??
Har kjøpt bitering, men hun skjønner ikke at den kan holdes i og bite på..

ORIGINAL: Catski

Spurte helsesøster(bror) om dette med hendene.
Filip vil helst ha begge hendene inni munnen samtidig, og lurte på om dette var tenner og kløe. Han kunne jo ikke garantere for noe, men synes det var tidlig. Han sa dette med hendene var en vanlig del av motorikken. Når de var mindre, var armer og ben nesten rett ut. Men nå begynte de å trekke armer og ben innover mot midten, og det var en del av dette at de hadde merket hendene og smake og studere dem. Han sa også at snart ville jeg merke at beina kommer i fokus, mer enn hendene.

samme beskjeden fikk jeg også[:D]

Back
Topp