Spiser og bæsjer, spiser og bæsjer ...

hamare

Forelsket i forumet
Idag har N vært skikkelig merkelig. Han spiser og etter noen minutter bæsjer han, og det er jo vanlig... Men i dag har dette liksom gått på repeat! Etter at han bæsjer så vil han ha mat igjen, og når han får mat så bæsjer han.Tror jeg har gitt ham mat og skiftet bleie 10 ganger allerede idag. Holder ham litt i sjakk med smokken innimellom, men det går bare i ca. 20 min før han blir helt desperat, og på den tiden må jeg pakke i smokken opptil flere ganger for han spytter den ut. Han sov 30 min istad, før han begynte på igjen på samme måten. [&:] Kan ikke begripe at det er mulig å produsere så mye bais!! [:-] Og på stellebordet har det gått sport i å tisse på mamma'n sin. Samme hvor oppmerksom jeg er så tisser han akkurat det brøkdelen av ett sekund jeg ser bort [;)] Også gliser han som bare det og er såååå fornøyd etterpå. Lille raringen min [:D] Gleder meg til mannfolket kommer hjem fra jobb nå, så han kan ta over bleieskiftarbeider rollen [;)]

Jeg skifter ikke en bleie på sønnen min uten å legge en fuktet klut over tissemannen slik at strålen ikke står oppover meg eller klærne hans. På den måten unngår jeg søl.

Minien min har ikke tissa på stellebordet enda...hehe[;)]

Men merker at min mini også har vært litt annerledes i dag og i går....litt mer sånn umulius, egentlig.....[;)]

Kanskje du har spist noe han reagerer på idag?

Økedøgn......det er det dette høres ut som......og mm er jo veeldig lett fordøyelig, så det går fort gjennom.....

Tarman e ikke helt ferdi utviklet, og de begynn å utvikle seg mer etter ca 6 uker.. Noe som kan resultere i magesmerter eller masse avføring. Da va det e fikk beskjed om nu nettopp sia min gutt va urolig og slapp.

Ja, mistenker økedøgn jeg også. Han var vanskelig å legge for første gang i går kveld, virket småsulten og puppa var tomme [:-] Dessuten ser avføringen normal ut, og han virker ikke å ha vondt i magen. Så nå sitter jeg bare å gruer for melkesprengen som pleier å komme etter økedøgna hans [&:] [:D]

Sånn har Ylvas' økedøgn vært i alle fall. Spise bæsje spise bæsje.. Utrolig slitsomt når det står på, men det varer jo ikke så lenge..

Back
Topp