spiser masse på natta, mindre på dagen

Buebe0708

Elsker forumet
blæ, vesla har begynt (for ca 2 uker siden) å våkne 1 gang ekstra per natt. I tillegg spiser hun masse hver gang (hver 3. time, 130ml). På dagen spiser hun også hver 3. time (ca.), men drikker kun 40-80ml.
Kan hun ikke heller spise masse på dagen og mindre på natta o_O

Tenkte først at det har sammenheng med at guttene er hjemme, men hjelper ikke å gi henne mat når det er stille heller. Og var ikke noe forksjell før ukedag ift helg, så...

Er litt tungvindt dette her :confused: Men men, jeg holder meg oppe med å tenke på at brødrene var verre.
 
Prøvd å drøye ut måltidene på dagen så hun er ekstra sulten og da spiser mer?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Ja, da hylvræler hun og får ikke til å spise. Og når hun drikker får hun masse luft siden hun er så hissig da.

Har i dag lagd større flasker enn jeg vet hun drikker slik at det blir litt mere "trykk" når hun drikker, har da klart å få i henne litt mere enn vanlig. Prøvde også en større sutt men det resulterte i enda mere luft i magen.
 
Min gutt har også endret seg på det der nå, litt over 3 mnd gammel. Før ammet jeg to ganger hver natt, nå er jeg oppe i tre (pluss kveld før han sovner og morgen...). Og så føler jeg at han spiser mindre på dagen enn før. Kanskje en fase i denne alderen??
 
kan jo nesten virke slik at det er en fase rett etter 3mnd alderen...
 
Back
Topp