spiser konstant.....

lille persille :)

Blir kjent med forumet
Noen andre enn meg som konstant går å småspiser? HELDIGVIS er det frukt og grønnsaker det går i for min del. Mistet nesten all lyst på snop og godteri.... Går stort sett med noe i hånda hele dagen, gulerøtter er favoritten!!! Men klementiner, epler, pærer, røde druer! Alt mulig, går med en konstant sult-følelse..... Har lagt på meg 10 kilo da, gjør meg ingenting. Men er det andre som har lagt på seg så "mye" ? Er 29 uker...
Ha en fin torsdag alle sammen! :D

Kjenner meg igjen :) Kan spise hele tiden, men legger egentlig ikke på meg :/ Er like langt som deg og har gått opp 5 kilo..
Men som folk henger seg opp i at man spiser! Er det slik hos deg?
"Så godt å se deg spise", "spiser du nok", "her er mat til overs etter lunsj, gi det til hun gravide", "gi henne noe å spise, hun er sikkert sulten", spise-spise-spise :p
hehe

Ja, blir en del småspising her også.. Men i det siste har jeg ikke vært helt i form, da har jeg bare spist frokost,middag og av og til kvelds..Men stort sett er det MYE mer

Jeg føler jeg spiser mindre nå når magen blir større og det blir mer press oppover i magen=/ Spiser som oftest kun hovedmåltider som 1 banan til frokost med yoghurt,middag og 1-2 skiver til kvelds. Blir mulig noe imellom,men sjelden... Så føler appetitten er gått ned,men har hatt normal appetitt uten cravings gjennom hele svangerskapet så har bare gått opp 5kg og er  28+ 3 idag. Fornøyd med det siden jeg er litt "stor" fra før=) Men koser meg innimellom selvsagt..

Jeg spiser hele tiden !!!Blir aldri mett :) 

Jeg spiser og spiser..hele tiden. Alt smaker så mye bedre nå. Nå hadde jeg null apetitt de første 20 ukene da, men har virkelig tatt det igjen nå. Har også lagt på meg ca 10 kg, men ligger to uker bak deg..huff, hvor skal dette ende!! Men er det ikke i denne perioden man ofte legger på seg mest??

Jeg spiser også hele tiden! Mest brød da. Men spiser alt jeg kommer over egentlig. :p Aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg, men tipper rindt 10kg og er 27+5 i dag.

Har visst lagt på meg nesten 10 kg jeg også;/ ble litt sjokkert for hadde lagt på meg 4 kg på en mnd, Men må ærlig innrømme at jeg lurer litt på hvor de 10 kg ene er blitt av for jeg går i samme klær og merker egentlig ikke store forskjellen på kroppen. Bortsett ifra magen da;) håper det er mest vann..tjihii..( jeg kan vel få leve i trua) har også normal appetitt. Ingen cravings, men kan godt spise sent på kveldene noe jeg aldri har gjort før. Skal innrømme at det har blitt litt for mange kosehelger med god mat og godteri. Er liksom ikke så nøye når man ikke skal inn i julebordkjolen er dongeri buksa alikavel;) huf.. har lagt om kostholdet mitt siden sisste veiing;) håper jeg ikke legger så veldig mye mere på meg nå :)

Back
Topp