spiser hendene hele tiden

muffinsdronningen

Glad i forumet
han sutter nesten konstant på hendene, betyr det mat eller er det bare kommet i stadiet "putte alt i munnen"
flere småttiser som er sånn?

Min er også slik:-) Som regel er han bare ute etter å sutte på noe...og da får han smokken hos meg og blir veldig fornøyd:-) (Vil ikke at han skal begynne med tommelen;-) )

Lollimoi skrev:
Min er også slik:-) Som regel er han bare ute etter å sutte på noe...og da får han smokken hos meg og blir veldig fornøyd:-) (Vil ikke at han skal begynne med tommelen;-) )

vil heller ikke at han skal begynne tommel, men han nekter smokk....

i tilleg hylskriker han når han blir lagt til puppen, men så plutelig er det greit - da enten den andre puppen, en annen stilling eler uten ammepute, eller på samme måte bare 5 min etter:P

Her også sutter og skatter ho på hånda. Sutt vil ho ikke ha.

Tuppa her vil helst ha hele hånda i munnen, og skulle min eller noe annet komme i dens vei ryker det i munnen:p kanskje begynnelse på at alt skal i munnen:p ho tar som regel sutten når jeg putter den inn, men noen ganger vil hun bare tygge på noe:p

Min også sutter på hendene nå. I begynnelsen gjorde hun det kun når hun var sulten, men nå er det hele tiden. Tror det hører med i utviklingen, de er i ferd med å oppdage ting og kroppen sin.

hvordan ser man da forskjell på om de er sultne eller kun sutting på hendene som gjelder? er jo greit å få i de mat før de hylskriker ;)

Hmm, tja si det? Her tar hun sutten da, så jeg dytter den inn hvis hun ikke tar den så er hun enten sulten eller luft i magen... Så da ser jeg på klokka og ser om hun kan være sulten.

Lollimoi skrev:

Sånn er det her også!

Han her gjør også det, har lagt merke til at det både er når han er sulten og når han er trøtt. :-)

Hestejenta skrev:
Han her gjør også det, har lagt merke til at det både er når han er sulten og når han er trøtt. :-)

takk for trøtthetstipset! det virker som det kan være det samme her :)

Back
Topp