spiser heletien....flere???

ma 84

Elsker forumet
jeg tror jeg kunne ha spist en hel elg, om jeg hadde giddi å sitti så lenge, er sulten hele tiden å spiser jeg ikke er jeg kvalm.....tygger en del tyggis da, for å lure meg selv......
er det flere som har det slik?

Ja [:)] tror jeg spiser fra hver 2 til 3 time..

Æsj, jeg er sint på meg selv. Jeg er ikke sulten hele tiden, men har hele tiden lyst på et eller annet og det liker jeg dårlig. Da kommer jeg jo til å ese ut. Så jeg får roe meg ned. Har trent to dager denne uken og bør vel kanskje gjøre det godt igjen med å dra på trening i morgen også:)

men så blir man tjokk å ja, nei jeg får stabilisere maten litt, slik at d går i kun 4 måltider om dag[:)] er så redd for å bli feit at det er nesten ekkelt.....[>:]

altså, sulten hele dagen lang, men så fort jeg spiser, blir jeg kvalm....så tyr ofte til usunne ting, så jeg MÅ skjerpe meg....OFF

treniong ja, d skal jeg begynne med, gå noen turer på kveldene[:)]

Hehe... Det er jo det som er litt pyton nå syns jeg:) Før vi får gravidmager kan vi kanskje se litt tjukkere ut og i tillegg er det bikinisesong[:D] Dårlig kombinasjon:)

ORIGINAL: FruStina

altså, sulten hele dagen lang, men så fort jeg spiser, blir jeg kvalm....så tyr ofte til usunne ting, så jeg MÅ skjerpe meg....OFF

Jeg har heldigvis klart og bli lit flinkere på den fronten [:)]Har lyst til og bare proppe i meg masse mat haha , men ettersom jeg har litt og ta i så må jeg være streng med meg selv, men lit kos skal man kunne unne seg [:D]

Jeg spiser også ofte fordi jeg ofte blir sulten og så hjelper det på kvalmen. I begynnelsen spiste jeg mye usunt, men nå er jeg superflink å spiser masse frukt. Jeg har vært elendig på treningsfronten og sier til meg selv hver dag at i dag skal jeg begynne.......

Jepps, jeg er sulten konstant! Veksler mellom å spise på noe, og sitte på do og tisse[:D]

Same same.... ikke lange stunda etter jeg har spist så er jeg sulten igjen.. Også blir jeg så innmari sulten, og så innmari fort når jeg blir det..skikkelig sug i magen...helt tullete[8D]

Gå inn på matvrak.no så ser dere bilde av meg... haha[:D][:D]

ORIGINAL: vinternurk

Same same.... ikke lange stunda etter jeg har spist så er jeg sulten igjen.. Også blir jeg så innmari sulten, og så innmari fort når jeg blir det..skikkelig sug i magen...helt tullete[8D]

Gå inn på matvrak.no så ser dere bilde av meg... haha[:D][:D]

haha, måtte gå inn på matvrak.no og se om nettsida fantes, og jaggu..det gjorde den. Ei side for alle motstandere av slanking og light-produkter[:D]

hehe, nei nå skal jeg bli flinkere til å røre på meg, stramme litt opp, så drikke mye vann:)

Jeg er mye tørst så drikker sykt mye vann, men det er jo bare bra.
Spiser ca hver tredje time, da er jeg utsultet [;)]

Back
Topp