Spiser hele tiden !!! Arg

Amaliesmamma:

Flørter med forumet
Denne gangen skulle eg være sunn og trene og ikkje bli hval sånn aim sist, men hva har eg lyst på?? Jo chips og sjokolade hver dag!! Etterpå =kvalm.., lærer eg aldri? Noen andre i samme båt? Fortvilet...

Her er jeg kvalm hele tiden, men likevel sulten... Rar kombinasjon :p

Samme her:p kvalm hele tiden! Sunn mat frister ikke.. Mest lyst på pizza, burger osv.. Hjelp :p

Yes! Noe av det samme iallefall. Jeg blir kvalm og svimmel om jeg drøyer for lenge med måltid. Helt hul føles det som :-O Men går som regel for knekkebrød og lettyoghurt med bær som mellommåltid. Ikke det verste da. He He. Og jeg som trente hver dag før.. Nå har jeg ikke vært de siste ukene. Pga sykdom og uggenhet.

HÅPER DET KOMMER SEG;-)

Åh godt å høre det er flere som har det sånn! Skal prøve å skjerpe meg!! Går å svømmer en dag i uken og går en dag så det er nå en begynnelse..??

Huff! Ja akkurat slik her og! Det MÅ gjøres noe med!

jeg har det litt annerledes, for jeg blir dårlig av tanken på chips og sjokolade.. jeg spiser myyyyye epler og klementinere og det lindrer kvalmen også:-) det er bare synd det nesten er det eneste jeg får i meg!:-\

JEg er mest på det syrlige. Epler, appelsinjus. Noe yoghurt. Men nachos frister veldig..
Skal prøve meg på fiskegrateng og brokkoli i dag, for storebror må jo ha middag uansett..

Åhh...det kjenner jeg meg veldig igjen i, Amaliesmamma....jeg vil IKKE opp like mye som sist:( Selv om mye var vann, men full sjerpings på meg her nå!!!!

kjenner meg igjen i dette ja - i og med at jeg slutta og røyka når testen slo ut og så er det ILLE! må spise hele tiden og da gjerne snop og junkfood om jeg har mulighet. Kvalmen har ikke kommet enda, så er ikke lett å slutte å spise :P

Eg har nå spist en skål med appelsiner og Kiwi blandet med cottage cheese m vanilje., men nå sitter eg plutselig m chips .... E det mulig??!

Hehe dere er så søte! :) Jeg blir sulten hele tiden selv og spiser masse hele tiden. Men blir like fort mett og kvalm. For meg går det veldig mye i Knekkebrød og smoothies/frukt, det er det magen har mest lyst på! Det er kanskje ikke så rart, ettersom det er ting jeg ikke har spist på et halvt år da jeg har gått på LCHF-diett. Så da vil vel kroppen ha sukkeret og kornet! ^^

Back
Topp