Spiser du sushi?

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Jeg er redd for at sushisteder ikke overholder de lover som er i forhold til bakterier som er ekstra farlige for oss gravide, selv om sushi er greit.

Spiser du sushi?
 
Jeg spiser bare samla laks som jeg kjøper selv, da jeg har en overbeskyttende samboer som ikke tør å la meg spise sushi ellers :P
 
Samla laks, hva er det?
Salma får du i alle butikker. Det er laks som er vakumpakket innen 4 timer etter den er slaktet. Den er derfor veldig fersk. Kan brukes til hjemmelaget sushi uten at du trenger fryse den først
 
Salma får du i alle butikker. Det er laks som er vakumpakket innen 4 timer etter den er slaktet. Den er derfor veldig fersk. Kan brukes til hjemmelaget sushi uten at du trenger fryse den først
Oi, så genialt! :) Takk for tips. Det skal jeg gjøre med en venninne (Y)
 
Okei da blei det sushi på meg i dag. Det var syyykt digg! Stappet i meg 8 nigri og 12 maki, bare laks. Var himmelsk, ihvertfall med den ingefæren. Ingefær er vel ikke farlig i graviditet?
 
Okei da blei det sushi på meg i dag. Det var syyykt digg! Stappet i meg 8 nigri og 12 maki, bare laks. Var himmelsk, ihvertfall med den ingefæren. Ingefær er vel ikke farlig i graviditet?
 
Back
Topp