Spiser du sunt eller usunt?

lykkemedto

Forelsket i forumet
Jeg sliter så med kvalme, kaster opp hver dag. Så her spiser jeg kun det jeg får ned! Og det blir loff med div. pålegg (ost har blitt en slager), sjelden middag (klarer ikke å få ned varm mat...), og loff med ost igjen til kvelds...
Og i løpet av dagen må jeg ha ett glass med melk og o'boy...

Holder meg unna brusen, og spiser lite snop! *klapper-for-meg-selv*

Spiser det jeg har lyst på egentlig. litt brus og godis innimellom, og frukt, fisk osv når det frister. Lager næringsrike middager til barna som regel, og spiser da det samme som dem. :)

Her får jeg fremdeles litt brekninger ved brød. For meg er varm mat det som smaker aller best :) Middager er best, og gjerne mye grønnsaker. Frukt er godt og :) Ellers syns jeg at jeg spiser altfor lite.. :( Vet liksom ikke helt hva jeg skal spise, for det er ingenting som frister eller som smaker godt..

spiser mye klementiner...ellers så har jeg variert kost, noe sunt og noe ikke :)

Føler jeg har relativt sunt kosthold., har unger som skal ha næringsrike middager med mye grønt. Sjeldent fint brød og alltid frukt i huset. Fått sansen for rå gulrot så den knasker jeg på..
Blir nok litt junk innimellom når største jentene er hos faren...
Variert kosthold vil jeg si med en god blanding av det sunne og litt godis/brus/junk......

Spiser det jeg får i meg..
tenker at noe er bedre enn ingenting nå, så ferjer skjerpe meg når formen blir bedre...

Spiser begge deler. lite fisk akkurat nå pga kvalme. Vil bare ha saltmat egentlig. ( Kjøttmat) Men spiser litt kylling da. Drikker brus og spiser snop. Yndlingsmaten fortiden er brødskive med servelat... Juhuu. Spiser en del frukt. Gleder meg til kvalmen kommer bort:)

varierer, men har ikke så lyst på varmat, blir kvalm av det meste. Går mest i brødmat og frukt :)

Klementiner og druer <3
havreknekkebrød med gulost også!

Jeg også er veldig glad i klementiner om dagen , griner nesten på nesen om det er tomt!!!!
Knekkebrød går det også i!

Har en liten knapp på jente - så blir spennende å se da ;)

Spiser mye annanas og klementiner, men må også ha litt godis... Men må slutte med det snart, men det er ikke lett å tenke på det når man er gravid..

Spiser som regel bare en gang om dagen og drikker svært lite "/ beskymret siden jeg tror jeg raser ned i vekt når man ser ribbein når jeg ligger på rygg. Kaster opp alt ! Noen tips ? Tar gjerne mot :alien prøvd alt føler jeg ...

Back
Topp