Spiser du snop hver dag

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet

Spiser du snop hver dag ?

• Ja

Votes: 4 26,7%
  • Nei

Votes: 11 73,3%

• Antall som har svart
    15
T

The Flying Scotsman

Guest
Spiser du snop hver dag ?

"Dette er ikke det du skulle ønske du gjøre, men det du gjør"

Nope;) veldig lite! Passer heller på å ha frukt og grønnsaker liggende!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja desverre, jeg er blitt sukkeravhenging. Det er blitt mye mer nå etter at jeg ble gravid.

Nei, gjør ikke det. Spiser generelt lite godteri. Og nå klarer jeg ingenting av sånt heller pga kvalmen.

Nei, gjør ikke det. Spiser generelt lite godteri. Og nå klarer jeg ingenting av sånt heller pga kvalmen.

Heldig du er (ikke med kvalmen da) jeg MÅ ha snop jeg i svangerskapet, jeg er blitt 100% avhenging, nå skal de sies at jeg spiser applesiner også.

Blitt hekta på surt smågodt, så blir nok en bit eller to hver dag ;)

Har fått helt avsmak på godteri, så så langt i svangerskapet tror jeg at jeg kanskje har klart et helt kinderegg til sammen....

Dessverre så gjør jeg vel egentlig nesten det!! :(

Ikke hver dag, men kanskje oftere enn jeg burde :p

Ikke så mye godis, en liten smak i helgene blir det jo. Men ikke mye, klarer bare et par biter.

Blir mest druer og appelsiner her :) Også nøtteblanding, gjerne med litt sjokolade oppi, men det er når det er lov :p

Nei, jeg spiser mindre godteri nå enn før - heldigivis! Har hatt min del før :P Men nå har jeg spist det i helgene.

Hvordan klarer dere å slutte å spise snop ? Jeg har gått ned 15 kg på 3 år.

Jeg har vært ekstremt snopesjuk helt siden jeg fødte sist (2 1/2 år siden).. Spiser ikke mye, men litt sjokolade blir det stort sett hver dag! Har gått ned 10 kg siden før sist svangerskap, og går ikke opp ett gram igjen uansett hvor mye jeg spiser, så jeg vet ikke hva som har skjedd jeg.. Var ikke sånn før, da la jeg på meg bare jeg så på godteriet omtrent:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei, har fått mindre lyst på søtsaker etter jeg ble gravid. Har mer lyst på friske ting som frukt for eksempel. Men spiser sikkert mer enn jeg bør uansett :-)

Back
Topp