spiser du mye på Mc Donalds? *LINK*

Emba_Larsen

Forumet er livet
her får du se litt av hvor mye kunstige tilsetningsstoffer som er i en Happy Meal[&:][&:]

http://youtube.com/watch?v=4IGtDPG4UfI

nope..aldri..liker ikke maten der[:'(]

[:'(]Jammen godt vi aldri spiser der! Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har vært der - og det er år siden.

ORIGINAL: Elimor

[:'(]Jammen godt vi aldri spiser der! Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har vært der - og det er år siden.

Ekkelt...[&:]

ORIGINAL: *cookie*

nope..aldri..liker ikke maten der[:'(]

Det er sjeldent gitt....nicholas har aldri vært på mcDonalds og det blir lenge til han skal det og.

Jeg spiser vel mc donald ca 3 ganger i mnd,det er noe jeg altid kan få lyst på å spise[:D]eeeeelsker mc donald.Å før jeg fikk barn og spiste mye når jeg var på farten...havnet jeg altid der.

nå når snuppa spiser stortsett det samme som oss får hun happy meal med melk til menyen!

Har sett filmer og dokumentarer om mc donald,men di preller rett av meg....tror ikke jeg hadde klart å kutte det ut hel.det skummleste er jo den siste settingen i tillegg til at jeg føler meg bedre etter jeg har spist der[8|]tror di har noe avhengighets middel i maten[8|]tenker ikke over det når det gjelder meg selv...men så klart vil jeg jo gi bana mine sunn mat.men av og til er det ikke til å ungå å få i oss noe usunt.

jeg skal faktisk dit å spise nå snart [8D] nam-nam [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Ja jeg liker maten [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Ja jeg liker maten [:D]

hihi namme namme... hehehhe

glad eg ikke spiser slik mat[:D]

Back
Topp