Spiser du kebab?

lillawei

Glad i forumet
Fått inntrykk at det ikke er så mange jenter som liker dette.

Elsker kebab!!

Men kjøper det ikke hvor som helst.

Kebab er faen så godt,den som ikke liker det må jo ha fucka smaksløker[:)]

Har ikke smakt det. Spiser generelt lite kjøtt.

ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa

Hehe...:-) er på byen har jeg nemlig fått inntrykk at det ikke er så mange jenter som spiser det.

ORIGINAL: AnneEmilie

godt på fylla iallefall [8D]

Ja det er igrunnen bare da jeg spiser det[:D]

ORIGINAL: lillawei

ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa

Hehe...:-) er på byen har jeg nemlig fått inntrykk at det ikke er så mange jenter som spiser det.

Hehehhe, det er nok jenter som ikke spiser i det hele tatt det da.
Kebab ruler.

nei, får så dårlig ettersmak

ORIGINAL: mammanina88

Kebab er godt det da![;)] Men er ikke ofte jeg spiser det.. Hmmm.. Nå fikk jeg lyst på kebab........... [8|]

Spiser ikke ofte jeg heller, men noen ganger MÅ jeg ha. Nå f.eks er min mann nede og kjøper til oss[:D]

Har nettopp spist det[:D] Kjøper kebabkjøtt i sverige, lager hvitløksaus selv og får kebabsaus til grossist, mmm GODT!

ORIGINAL: carca

Har nettopp spist det[:D] Kjøper kebabkjøtt i sverige, lager hvitløksaus selv og får kebabsaus til grossist, mmm GODT!

Dritgodt kebabkjøtt der!!!

Spiste masse av det i sommer, nammm!![:D][:D]

"babb"

jeg spiser kebab å den må være sterk. men kjøper ikke kebab hvor som helst.

Jeg spiste det endel før. Men nå synes jeg det ser, lukter og smaker helt grusomt. Hadde et favorittsted før, men nå har vi flytta så nå spiser jeg ikke den søpla lenger.

MMMMMMMMMMMMMMM RULLEKEBAB!!![:D]

Eeeeeelsker kebab, spesielt den man får kjøpt i kebab vogna i Alta, det er verdens beste kebab det[:)][:)]

var nok mer kebab den gangen jeg bodde i oslo. må være årntlig kebab og ikke noe nordmann som lager den.

men har fått litt nåja siden man hører om mye nasty. vet at mange sjapper er blitt steng fordi de bruker wiskas boksemat i kjøttet osv. nå er vel kattemat bedre enn hund i kjøttet. for broren min og en kompis fant en flådd hund bak en kebabsjappe på grorud i oslo[:-][&o]. sjappa ble stengt, men er åpna igjen av nye folk. det er da man IKKE har lyst på kebab.

men en rullekebab i ny og ne er godt[:)]

Back
Topp