tipp Forumet er livet 7 Okt 2009 #1 Er det noe jeg må ha hver dag,så er det frokost. det hender jeg skipper det og,men da har jeg det travelt eller noe
Er det noe jeg må ha hver dag,så er det frokost. det hender jeg skipper det og,men da har jeg det travelt eller noe
Dollface Forumet er livet VIP 7 Okt 2009 #2 Ja, men jeg MÅ ikke ha det.. jeg spiser fordi det er sunt - ikke fordi jeg har lyst på.
|Lica| Forumet er livet 7 Okt 2009 #3 Ja, skipper jeg et måltid i løpet av en dag har jeg gått ned 1 kg. Og det er lite aktuelt her ja.
_Nanne_ Forumet er livet VIP 7 Okt 2009 #4 Må spise frokost enten jeg vil eller ikke. Er ikke til å ha med å gjøre om jeg lar være[8D]
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 7 Okt 2009 #7 Jeg spiser som regel frokost når jeg er på jobb fra morran av, men spiser da på jobb for er ikke aktuelt for meg å spise føre kl 6 om morran[8D]
Jeg spiser som regel frokost når jeg er på jobb fra morran av, men spiser da på jobb for er ikke aktuelt for meg å spise føre kl 6 om morran[8D]
A Ashtrey ! Gift med forumet 7 Okt 2009 #8 ORIGINAL: *Mamma87 Nei,spiser aldri frokost..måtte tvinge i meg frokost når jeg gikk gravid,eier ikke matlyst om morran..
ORIGINAL: *Mamma87 Nei,spiser aldri frokost..måtte tvinge i meg frokost når jeg gikk gravid,eier ikke matlyst om morran..
SunShin Forumet er livet 7 Okt 2009 #9 ORIGINAL: Lillingen Somregel... Men det er ikke før sånn i 11 tiden da[;)]
K KrepsenErBlittMamma Forumet er livet 7 Okt 2009 #10 MÅ ha frokost, men greier som regel ikke å få i meg mat før jeg har kommet på jobb...Må ha kommet meg litt i gang med dagen før jeg spiser..
MÅ ha frokost, men greier som regel ikke å få i meg mat før jeg har kommet på jobb...Må ha kommet meg litt i gang med dagen før jeg spiser..
Fru Riskorn Forumet er livet 7 Okt 2009 #13 Hater mat om morningen! Bare brekker meg! Tar med meg matpakke og spiser i første friminutt på jobb - når jeg har tid til det da...
Hater mat om morningen! Bare brekker meg! Tar med meg matpakke og spiser i første friminutt på jobb - når jeg har tid til det da...
N *nobody Guest 7 Okt 2009 #14 må vente ett par tima me å spise.. klare ikkje å spise tvert i har stått opp... da går d treeeeigt ned[:D]
må vente ett par tima me å spise.. klare ikkje å spise tvert i har stått opp... da går d treeeeigt ned[:D]
¤Kanonica¤ Gift med forumet 8 Okt 2009 #19 Ja.. MÅ ha frokost- helst på sengen.. dessuten klarer jeg ikke å røyke uten mat i magen, så frokost før morgenrøyken!
Ja.. MÅ ha frokost- helst på sengen.. dessuten klarer jeg ikke å røyke uten mat i magen, så frokost før morgenrøyken!
Spadame Elsker forumet 8 Okt 2009 #20 Ja, det gjør jeg. Ikke fordi jeg må ha det, men for å holde Lillemann med selskap når han spiser.. [:)]
Ja, det gjør jeg. Ikke fordi jeg må ha det, men for å holde Lillemann med selskap når han spiser.. [:)]