Spiser du frokost og evt hva?

Evette

Gift med forumet
Jeg har aldri vært noe frokost menneske men begynte nå i sist svangerskap. Nå er lillemann 3 uker og frokosten har jeg klart å holde på. Det er det ene måltidet jeg kan sette meg ned og nyte mens minsten ligger og sover. Blir et glass melk, en kopp te og en brødskive/knekkebrød med variabelt pålegg.

Var veldig flink under svangerskapet og de 12 første dagene etter fødsel, nå er matlysten borte igjen om morgenen... :(

Prøver å få i meg noe på morgenen, blir som regel enten ei brødskive/knekkebrød eller en frukt... absolutt ikke flink nok til å spise frokost.

Prøver å få i meg noe. Enten frokostblanding eller en brødskive med servelat og melk til :)

Er alltid kjempesulten når jeg våkner, så spiser alltid frokost. Som regel brød med pålegg, et glass vann eller juice og kaffe om jeg rekker.

I helgene har vi ofte litt bedre frokoster; egg i forskjellige varianter, bacon, nybakt brød/rundstykker, gode pålegger etc. I ukedagene er det så som så. Tar gjerne et polarbrød i hånda mens jeg leker med lillegutt eller noe.

Jeg elsker frokost! Går for det meste i knekkebrød og makrell i tomat eller havregrøt :) I dag slo vi til med egg og bacon.

Ja, jeg må ha frokost for å fungere. Til hverdags blir det brødskiver, juice og kaffe eller te, ev. havregrøt med bær og frukt. I helgene dekker vi bordet og baker gjerne rundstykker, koker egg og kakao.

Jeg må ha frokost om morgenen, eller så dør jeg litt.
To knekkebrød med makrell i tomat og en proteinshake.

Jeg må ha frokost, varierer veldig i hva jeg spiser, frokostblanding, toast, brødskiver, yoghurt.

Spiser alltid frokost. Fungerer ikke uten. Varierer mellom brødskiver, rundstykker, knekkebrød, musli osv..

Nå som jeg er gravid går det i knekkebrød eller rundstykker. Brød frister svært lite.

Ikke vært noe frokostmenneske jeg heller, men når man begynner på jobb kl 7 så melder behovet seg ganske raskt. Drikker da ca en halv liter smoothie laget av banan eller mango, frosne bær og yoghurt naturell. Med noen få nøtter ved siden av så er det et fullverdig måltid som det er overkommelig å få i seg på morgenen :happy:

Cottage cheese med bringebærsyltetøy.

Jeg er ikke noe frokost menneske men spiser noe etter jeg er kommet på jobb. Varierer mellom rugsprø, kvarg, yoghurt og frukt. Tenkte å prøve meg på kjøleskapsgrøt, havregrøt eller smoothie for å variere litt mer.

Nå har det lenge vært en brødskive med nugatti. :)

Back
Topp