Spiser du egg?

ca en gang i uka[;)] helga. Men prøver å ta med meg på skolen, er jo så godt[:)]

Ja litt men ikke hver dag da [:)]

Vi spiser mye egg. Hvis vi regner med egg vi bruker i mat og slik så er det nesten daglig[;)]
Snuppa elsker det og spiser så mange som hun får lov å spise..[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Vi spiser mye egg. Hvis vi regner med egg vi bruker i mat og slik så er det nesten daglig[;)]
Snuppa elsker det og spiser så mange som hun får lov å spise..[;)]
Samme her! Torje eeeelsker det!!

Jeg tåler ikke egg, men unner meg det av og til visst jeg vet jeg ikke skal noe resten av dagen [:'(][:'(]

Ja spiser egg på brødskiver/knekkebrød et par-tre dager i uken. I mat sikker noe av det samme. Jonatan liker kun stekt egg, men da må det være kethup på, liker ikke kokte egg og det syns jeg er så dumt...

jeg liker ikke kokt egg.. syns det er tørt og rart alene. men spiser det i ting da.. I suppe eller salat eller sånn.

Liker best eggerøre, kan også spise stekt eg med hakka plomme , stekt på begge sider..

Jeg er allergisk og jeg påstår at det er min egen feil også.. Vi spiste egg til frokost hver eneste dag i flere år - og jeg tror det har vært for mye for kroppen. Derfor syns jeg ikke du skal spise egg daglig altså[8D] det anbefales å spise egg 3-4 ganger i uken[:)]

Nydelig godt med egg og vi spiser det flere ganger i uken i forskjellige varianter[:)]

Jepp, mange[:)]

på skiva tenker du..?

lager meg egg og bacon en sjelden gang.

kokt egg er jeg likte fan av.Egg i salat, nei takk.

jeg spiser jo egg i bakst da, men synes egentlig det er litt ekkelt å tenke
på hva egget er... [:'(]

ORIGINAL: tosmågull*

på skiva tenker du..?

lager meg egg og bacon en sjelden gang.

kokt egg er jeg likte fan av.Egg i salat, nei takk.

jeg spiser jo egg i bakst da, men synes egentlig det er litt ekkelt å tenke
på hva egget er... [:'(]
kanskje dumt av meg å ikke spesifisere, men jeg tenkte på koktegg, stekt egg og eggerøre. Reint egg som pålegg, eller bare for seg selv liksom :) Ikke som en ingrediens i noe annet hvor man ikke kjenner eggesmaken.

Back
Topp