S
søteste
Guest
Tøsa skrev:
Nei jeg spiser ikke mat min sønn eller de 20 andre barna har lagd i barnehagen. Jeg synes det er ekkelt og fær det faktisk ikke ned. Min sønn har aldri sagt eller kommentert på det.søteste skrev:
Og for å svare litt på flere spørsmål her, så drar ikke jeg på middag til personer jeg ikke kjenner, jeg spiser ikke ting andre mennesker har bakt eller lagd om jeg ikke kjenner de.
Og jeg gir heller ikke min kjære blow jobs, hva det hadde med saken å gjøre kan jeg ikke forstå.
Vi er forskjellige og hvorfor ikke respektere det? Min sønn spiser i barnehagen hverdag, han koser seg med denne maten, men jeg måtte jo tatt han ut av barnehagen om jeg ikke skulle la han spise der.
Min sønn spiser også fisk, jeg kan ikke fordra det. Mye han spiser som ikke jeg spiser. Da jeg ammet han drakk han enn melk jeg overhode ikke hadde smakt på enngang, han spiste grøt jeg ikke kunne fordra. Selv om han er min sønn så kan vel vi være to forskjellige personer for det og like forskjellige ting?
HÆ!?!?!?
Jeg har ikke tenkt å dra den så mye lenger her inne på bv, men bør ikke være ett sjokk at alle ikke liker det.