Spiser dere

spiser jo klementiner, da det ikke selges mandariner, men må ærslig si at jeg sier mandariner til klementinene:p

mandariner [;)]

Spiser klementiner[:)] 

Klart det... Har alltid lyst på det i jula,men blir det servert spiser jeg det ikke og angrer som en gud senere.. Men vi har kjøpt det idag og jeg skal kose meg med de... Men jeg får noja hvis det er stein i og må hive resten av klementinen eller mandarinen hvis jeg får stein i munn.. Akkurat som med egg og skall.. får jeg skall bit i munnen så klarer jeg ikke spise mer og må kaste maten... Er litt sær ja.. :)

Er vel klementiner det jeg spiser [8D]

Jeg sier mandarin, selv om jeg vet at det egentlig heter klementin. Men gammel vane vond å vende, så kommer nok til å fortsette med det[:D]

ORIGINAL: Rutla

spiser jo klementiner, da det ikke selges mandariner, men må ærslig si at jeg sier mandariner til klementinene:p

mandariner i sukkerlake fra eldorado fåes i butikkene.
men i fruktdisken ligger det kun klementiner.[:)]

ORIGINAL: Rutla

hehe det gjør jeg også.

Klementiner.

Det hender jeg spiser mandariner også, men da kommer de fra en boks og er brukt som kakepynt. Klementiner spiser jeg derimot ferske, og i massevis :) Også påpeker jeg ovenfor de som sier de spiser mandariner at det gjør de neppe...

ORIGINAL: GutteBabyMars09

Jeg vet ikke forskjellen på dem jeg....(dumme meg).

[8D]

ORIGINAL: maryjoleen

mandariner...
jeg tror nemmelig at jeg ikke liker klementiner.
og jeg shiter i at det er feil[8D][8D]

Hahaha!! SÅ typisk deg.. [;)]

klementiner

Spiser egentlig klementiner, men sier jeg spiser mandariner ! [;)][8D]

Jeg veeeet det er klementin vi spiser, men jeg kaller det likevel mandarin [;)]

Det er vel bare klementiner som selges her i Norge nå?

Back
Topp