Spiser dere...

*Tessa*

Gift med forumet
fetaost? leser så mye forskjellig..og ingen ting jeg har mer lyst på enn akkurat det ;)

Er usikker på ordentlig fetaost, men om du tenker på appetina sin, så tror jeg den er trygg

JA det er sånne biter i olje med urter i..Apetina er det nok ja ;)

Jeg kan ikke garantere noe da, men jeg mener jeg spiste det sist...

leser mange som spiser, og mange som sier nei..så ikke lett å bli klok på det ;)

Det anbefales at man unngår det, da det er gode vekstvilkår for listeria o.l i den laken. Fetaost anbefales ikke til tross for pasteurisering.

Men jeg ser nå at noen har fått klarsignal fra Arla. Jeg ville spurt dem i så fall. Selv styrer jeg unna.

Jeg har et glass stående i kjøleskapet. Trodde det var trygt siden det er pasteurisert. Men etter at noen sa det ikke var trygt har jeg valgt å la det stå.
Forsøkte meg på å sende en mail til Arla for å spørre dem om hvordan de stiller seg til at gravide spiser deres fetaost. Men har ikke fått noe svar. Så da får den i alle fall stå der den står. Egentlig litt dårlig av Arla synes jeg, men de har sikkert mye å gjøre.

Jeg synes det er lettere å helgardere. Det blir så mye styr for å finne "smutthull" til å spise ting, at jeg heller bare lar være :)

Jeg visste ikke at det ikke var bra så spiste det i går.. Får vel holde meg unna det fremover da:P

Back
Topp