Spiser dere..

Julita

Forumet er livet
brødskiver med kniv og gaffel? 

Nopes.Gjør du?[:D]
Jo altså, hvis det er smørbrød så gjør jeg jo det men ikke skive med hvitost på nei[8D]

Nopes [8D]. Men har registrert at veldig mange gamlinger på kantina i pasienthotellet gjør det. Syns det ser litt sært ut, jeg og ettersom man må sprite hendene før man spiser der, regner jeg med at det ikke er pga basselusker heller, liksom [8|][8D] 

...øøøh... Nei...!!?

Det var det jeg visste at det var sært [:-][8D]

Jepp! Her i huset bruker alle mann sølvbestikk! [;)]

Som sagt; vi bruker ikke kniv og gaffel. Vi bruker spisepinner, siden vi er litt eksentriske her i huset! [8|]

Haha, nei!

Jeg syns nesten det er like morsomt med de om s piser pizza med kniv og gaffel og jeg da! [8D] Spesielt PeppesPizza, liksom! hihi..

ORIGINAL: Teddyen

Jepp! Her i huset bruker alle mann sølvbestikk! [;)]

lolling

Berre i spesielle tilfeller [8D] Om det er veldig varmt, eller veldig stor sannsynlighet for at eg søla (noko det stort sett er). Eg er ein av dei som et pizza med kniv og gaffe, for å seie da sånn [;)] [8D]

Klart risikoen for å søle er større når man har 5-6 forskjellige påleggsorter på en skive. Typ: skive, smør, skinke, ost, egg, agurk, rødbetsalat, rødbeter og en liten tomatbåt på toppen. Herregud så ville folk blir av gratis pålegg altså 

Hahahaha!! Kan du ikke ta bilde av skiva til de som spiser med bestikk da??

Pijah: ORDENTLIG hjemmelaget pizza må spises med bestikk! Hvertfall min pizza med mange kilo fyll på! [8D]

Pijah: ORDENTLIG hjemmelaget pizza må spises med bestikk! Hvertfall min pizza med mange kilo fyll på! [8D]

Joda, men her snakker vi Peppes med bestikk liksom!! Hjemmelaget pizza SKAL spises med bestikk! [;)]

ORIGINAL: Pijah

Joda, men her snakker vi Peppes med bestikk liksom!! Hjemmelaget pizza SKAL spises med bestikk! [;)]

Da er vi enige! [:D]

Tja - om de er gamle og skrale og har vondt for å bite over skiva (spesielt skorpe) så kan kanskje det være grunnen?

Tja - jeg heller mot påleggsteorien, jeg [8D][:D]

Back
Topp