Spiser dere sunt?

Carla82

Gift med forumet
Jeg prøver så godt jeg kan..spiser ganske normalt tror jeg..Men føler meg så daff og trøtt om dagen..Lurer på jeg burde skjerpe meg og virkelig gå inn for å spise super-sunt? Eller er det helt normalt å ikke sprudle over med energi når man er gravid? Er ellers i fin form..Hvordan er det med dere?[:)]

Prøver å spise sunt ja, med grovt brød, frukt, grønnsaker, fisk og kjøtt.vann er viktig.
Spiser egentlig sånn jeg gjør til vanlig, med pizza og sånt innimellom.
Føler meg også daff og blir lettere trøtt og slikt. [:)] men det varierer.

forrige gang var jeg super sunn,mens denne gangen ligger det på normalt sunn til noen ganger rett og slett usunn! [&:] men er i like fin generell form som sist og har faktisk lagt på meg mindre til nå enn sist! forstå det den som kan! [:)] 

Jeg er skikkelig godtemons! Prøver å tenke på det og bytte ut med frukt og sånn. Ellers har jeg normalt sunt kosthold og trener en del. Har også blitt mer fokusert på å spise fisk i alle fall en gang i uka nå som jeg er gravid, og har grønnsaker til hver eneste middag.

Tjaa..si d..?? Var hos JM idag,og hun var fornøyd med d jeg spiste..[:)] Spiser mye frukt jeg da,og er hekta på gulerøtter..[8D] Spiser alltid salat til middager der d passer seg inn.. En god frokost me grovt brød,et knekkebrød for magens skyld og som regel en banan eller yoghurt..[:)] Men jeg går nesten å småspiser utover hele dagen egentli..[8D] hehe

Jeg er litt stolt over meg selv:) Det går på enten rugbrød eller knekkebrød til frokost. ofte med leverposten og melk til drikke..
Utover formiddagen og dagen så er det youghurt,frukt og mellomåltid med enda mer knekkebrød. når jeg kommer hjem er det middag, også er d kvelds!!!

Sååå.... Grethe Rhoede kan bare gå å legge seg:)

jeg føler at jeg spiser normalt.spiser rimeligt sun i ukedagene,og unner meg litt godt i helgene.det er veldig vanlig og føle seg trøtt og sliten i svangerskapet..kanskje du burde sjekket blodprosenten din?

Både blodprosent og alt var på topp sist jeg var hos legen..spiser sånn som dere også, grovbrød,frukt og grønt..Men enda er jeg litt slapp..blæh..Tror nok jeg bare må finne meg i at jeg blir litt sånn pga graviditeten..

Back
Topp