spiser dere sundt ????????

peggy

Gift med forumet
lurer på om dere spiser bare frukt og fiber, eller om dere er som meg og stort sett spiser de dere har lyst på ?? deriblant sjokolade og snop ??

Jeg spiser akkurat som før egentlig jeg.. Dvs både frukt og grønt, og godteri innimellom [:D]
Var nok flinkest i starten med å tenke hva jeg puttet i munnen, men nå spiser jeg det jeg har lyst på! Prøver å ikke drikke så mye brus da, og passer på å spise frokost og iallefall to frukt hver dag.. Men vi spiser nok ikke akkurat poteter til middag hver dag desverre..

hehe....er nok ikke så sunn jeg....var veldig påpasselig i begynnelsen med va jeg pakka i munnen[;)]
men....det er så mye godt som frister!!![8D][:D]...Men jeg spiser veldig mye frukt[;)]

Er nok ikke den sunneste jeg heller[8D]
Var veldig sunn da jeg ble gravid, da hadde jeg nemlig klart å gå ned noen kilo og lagt om kostholdet en del. Men nå har jeg bare så vanvittig lyst på godteri, at jeg tror jeg blir gal... Har aldri opplevd maken! Forresten ikke bare godteri, men alt som er søtt. Kaker og kjeks også. Prøver å spise frukt i stedet, men ikke alltid det smaker like godt.
Heldigvis har klementinene kommet, så det blir en 6-7 av disse om dagen[;)]

I dag skulle jeg være flink å lage fisk til middag. Men fisken smakte kun tran og jeg klarte ikke å spise noe... [:'(]Tror ikke det var fisken det var noe galt med, det var vel heller meg. Pappan syns i alle fall at middagen var god. Den siste tiden er det faktisk en god del mat jeg ikke klarer å spise, syns den blir så kvalm...
Jaja, sånn er det vel å være gravid[:D]

Spiser ganske mye grønnt,men ellers spiser jeg det jeg har lyst på,Cola må jeg ha.

Back
Topp