Spiser dere skikkelig middag hver dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Hver eneste dag

Jeg prøver, men noen dager ender det med litt lettvinne løsninger om vi har liten tid eller jeg rett og slett ikke orker.
Men stort sett blir det skikkelige middager hver dag.

Stort sett, men ingen regel uten unntak :)

Har middag hver dag, hvor skikkelige de er kan diskuteres...

Hvis jeg ikke har tid til å lage mat en dag, så tar jeg frem fra fryseren. Jeg pleier å kjøpe inn sånne alluminiumsformer på europris og lage opp hjemmelaget fiskegratenger og lasagne f.eks :) Så sånn sett har vi alltid hjemmelaget middag. Det er også billigere å lage større, så sånn sett sparer jeg inn penger på det! :)

Når jeg jobber ettermiddager er jeg ikke alltid like flink. Stort sett har jeg med rester fra dagen før, eller så har jeg laget noe. Men gang i blandt blir det cottage cheese med havregryn, eller knekkebrød ;-) Er vi hjemme på ettermiddagen alle tre spiser vi alltid middag!

Stort sett hver dag ja, med enkelte unntak. Kan spise brødskive til middag men da tar vi gjerne grøt eller suppe til kvelds. :)

2 små + lillegutt <3 ventes i februar <3

Hvis jeg ikke har tid til å lage mat en dag, så tar jeg frem fra fryseren. Jeg pleier å kjøpe inn sånne alluminiumsformer på europris og lage opp hjemmelaget fiskegratenger og lasagne f.eks :) Så sånn sett har vi alltid hjemmelaget middag. Det er også billigere å lage større, så sånn sett sparer jeg inn penger på det! :)
Flink du er da :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Nei, i dag hadde jeg havrefras og melk.

Jeg lager ordentlige middager hver dag!
Vi er middagsmennesker!:)
Men inntaket hos meg selv er så som så da jeg fortsatt er mye dårlig:(

NEI! det gjør vi ikkje. max 3 ganger i uken( mandag-fredag) alltid lørdag og Søndag

Jupp, men av og til blir det litt lettere løsninger:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lager alltid middag, men er variablet om det er noe enkelt eller ikke. Er lite flink til å bruke opp igjen rester, men i morgen skal vi faktisk spise rester fra forrige helgs lammestek, og enda er det en middag til av den. Så totalt 4 middager har jeg fått ut av den da. Burde vært flinkere til slikt.

Ja, mest hjemmelaget og trives med det :D men var ikke like flink før vi fikk barn i 2010 :) men når han kom så syns jeg det var viktig at han fikk ordentlig middag og variert :) Men som sagt det er lov og skjeie ut innimellom er det ikke ;)

Back
Topp