Spiser dere reker og jordbær?

Lykkemamma

Elsker forumet
Synes det er så mye frem og tilbake på akkurat disse to tingene.
Jeg spiser begge deler, men kjenner jeg tenker meg om to ganger[8D]

Har hørt det er trygt begge deler - håper det, for jeg har spist masse jordbær[&:][:)]

Men man skal ikke spise jordbær når man ammer[;)]

Nei. Har aldri likt reker. Og takler ikke lenger lukten av jordbær=P

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Har hørt det er trygt begge deler - håper det, for jeg har spist masse jordbær[&:][:)]

Men man skal ikke spise jordbær når man ammer[;)]

Det er de gått vekk i fra.. [:)]

Jepp!![:D][:D] namnam!![:D][:D][:D]

har hørt om reker.. men hvorfor kan man ikke spise jordbær?

Ja det kan man spise. Men man skal være forsiktig med det så lenge man ammer..

Eg såg ingenting om reker og jordbær i de bladene eg fekk av jordmor når eg var der. Ikkje såg eg noke om det på matportalen heller, så går ut i frå at det er trygt.

Bare tanken på reker gjør at jeg blir kvalm [:'(] Elsker det vanligvis da [:D]
Men jordbær spiser jeg.

E ikke farlig å spise hverken reker eller jordbær når en går gravid[:)]

E ved evt allergier i familien (mot enten reker eller jordbær eller andre ting da..) at en evt ska lær vær å spise d når man ammer.

Det de trodde var farlig med jordbær var ikke selve bæret, men jorden som kan være på[:)]
Vasker man jordbærene er det ikke farlig[:)] Jorden kan inneholde toxoplasmose hvis jeg husker riktig

Ja, spiser begge deler. Er forsiktig når jeg ammer så ikke babyen skal få vondt i magen [;)]

Jeg spiser begge deler! Spiste jordbær da jeg ammet Theodor og det gikk fint det, spiste ikke en kasse om gangen, alt med måte[;)]

Spis og kos dere , det er bare en dum gammel myte som ikke stemmer[:)]

spise d jeg:) spiste d sist når eg var gravid og :) nam

Spiser jordbær[:D] namme namm[:D] men reker, fysj.. ekkelt![&:][:'(] aldri likt det, og det lukter jo helt forfærdelig[&:]

jepp ;)
så vidt jeg vet skal det være helt trygt å spsie det.. bare jordbæra er skylt godt [;)]

jordbær spiser jeg nesten hver dag.. det beste jeg vet..

Back
Topp