Spiser dere om "natta"?

jomfruen-82

Betatt av forumet
Jeg er sååå sugen på noe godt å spise. Har indrefilet`,potetsalat og salat i kjøleskapet(rester fra grillinga i dag).[:D] 
Men...det er jo egentlig unødvendig å spise det nå, er ikke sulten, bare HOL!!! ÅÅÅÅÅÅ...*skalskalikkeskalskalikke* Har lagt på meg 2 kg nå på 10 dager.[:@] Begynner å bekymre meg litt, de skal jo av igjen og...Spiser dere om natta, uten at dere er sultne? Sambo er på jobb, kjeeeder meg[&:]

OK,klarte ikke å dy meg.Nå trykker jeg i trynet. Og så sinnsykt godt det er[:D] Men nå må jeg belage meg på halsbrann når jeg legger meg[:@]

Har hendt at jeg har våknet på natten av at jeg er sulten..Å da har jeg spist, men det er ganske lenge siden nå..

Jeg bruker vanligvis og spise noe mat og kvelden eller natta hvis Jeg sitter her... [:D]

hih..wee got neeeeeeds. Hender på "tisseturene" mine att jeg får noen kick ja. Var mye sukkerkick i begynnelsen..da gikk det ned noen kjeks på høykant, nå er jeg mer over på frukt. Særlig gule epler. Er så godt når jeg har vondt i senga og stå opp sitte i soffan og knaske ett eple og så legge seg igjen...

men jeg vet...det var den pokkers halsbrannen....[:D]

hender ganske ofte at jeg våkner av sult ja.. men ikke fordi jeg har lyst på noe... Men er ofte så sulten at jeg blir nødt til å spise for å få sovet videre, sulten gjør rett og slett vondt av og til.. snåle greier...

er sulten nå jeg...[8|]

Nei, spiser mer enn nok på dagen[&:]

Nei, om natten prøver jeg å sove... Må det når man skal på jobb om dagen. Men jeg er jo sulten hele tiden... i natt våknet jeg og bare måtte stå opp og tygge i meg et knekkebrød for å klare å sove igjen. Nattesøvnen er ikke mye å skryte av for tiden, er oppe tre ganger hver natt: dobesøk, vanndrikking, svetting, snuing i sengen - og spising hvis jeg blir akutt sulten. Har 7 arbeidsdager igjen før jeg går ut i permisjon, lurer på om jeg holder ut med så dårlig søvn hver natt!

Øh... var oppe halv fem i natt og spiste jeg da. Første gangen i svangerskapet, men jeg var såååååå sulten!!! MÅTTE ha mat! Godt ja. Så bar det rett i seng igjen, og sovna som en stein [:D] Håper dette ikke blir en vane da  [&:]

nope.. klare faktisk å holde mej onda mat om natta... :)

Back
Topp