Spiser dere ofte mat ute??

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nei, det er vel mer tidsklemma som gjør at vi ikke gjør det. Noe vi har fått hentet ungene her og der er vi jo hjemme, og å da komme seg "ut " tar lenger tid enn å lage middag

1 gang i uka blir det ca her.
Enten pizzabakern, en av de to kinarestaurantene eller den lokale kebabsjappa. Er to kebabsjapper her, men ene smakte høgg :p Aldri mer!

Veeeldig sjelden. Kunne nok unnet oss en tur innimellom egentlig.

Nei. Kan telle på en hånd de gangene vi spiser ute iløpet av et år. Jeg er ikke så begeistret for å spise ute eller ta med hjem :P
Men for to uker siden hadde vi ikke strøm og vann på to dager så da ble det take-out ene dagen så bodde vi hos foreldrene hans andre dagen. :)

Vi kan ikke spise ute omtrent pga at vi kun spiser halal, og ikke går på steder der de serverer alkohol. Så her i byen begrenser det seg selv. Nå er det faktisk to steder vi kan gå da hehe, men siden vi ikke har den vanen, blir det ikke til. Kjøpte pizza en dag i julen da jeg var helt skutt og sliten.

Vi spiste veldig ofte ute før, en-ti dager i uka.. Ble en utrolig dyr uvane! Nå gjør vi det aldri :)

Skjer ikke så ofte og i tilfelle er det noe som tas med hjem.....

Me skal ut å eta middag på laurdag. Satsar på at mamma tar med seg Jr heim slik at eg kan ta med gubben ut på favoritten og feira bursdagen min :D

Kansje en gang annenvær måned. Ikke ofte iallefall. :)

Back
Topp