Spiser dere ofte mat ute??

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Denne uken har vi spist pizza fra pizzabakeren, spist sushi og i dag var det lunsj på baker hansen. Tidsklemme, men greit alternativ.
Spiser dere ofte ute, og hva og hvor?

Vi spiser OFTE "ute". Enten om vi spiser der, tar med hjem eller bestiller hjem. Blir som regel pizza, hamburger, thai, kinesisk, sushi eller salater. Noen ganger er det nesten hver dag i uken, andre ingen. Spørs på tidsklemme, hva man vil ha, formen på den som skal lage mat osv.

Kanskje én gang i uka. Spiser da som regel noe fra jobben min (burger, pizza)

Ikke ofte i det hele tatt og når det skjer er det takeaway og pizza :-P nærmest eneste alternativ her vi bor nå ;-)

Ikke ute :P men glad i å ta med takeaway med hjem i forskjellige versjoner :)

Nesten aldri. Er bare en plass å gå ut å spise her vi bor, og der har de bare pizza så... Om vi reiser til byn spiser vi alltid ute da :)

Ikke hver uke, men en gang i blant. Oftest har det gått i sushi eller hamburger på vei til svømmekurs for Jr.
Vi går på en veldig restriktiv diett (FODMAP) så det er ikke så mange alternativer for oss når vi er på farten - sushi og glutenfrie burgere fra en av kjedene er blant dem.

Jeg spiser litt oftere, fordi jeg har barnefri flere dager i uka og ofte er ute på vift de dagene (kino, rollespilling, treffe venner, løpe ærend) og trenger påfyll underveis.

Skikkelig restaurantbesøk er sjeldent.

Litt for ofte, havner jeg på luksusfellen er det noe de vil ta tak i;) men havner nok ikke der fordi jeg går med overskudd pr mnd;)

Veldig sjelden! Det har hendt kanskje 5 ganger ila permisjonstiden at jeg har spist lunsj ute fordi vi har vært i byen/på senter ved de tider. Ellers er det hvis vi drar på kino feks og det er ikke mange gangene i året. Kan telle på en hånd hvor mange ganger vi spiser ute i året bare for å spise ute.

Et par ganger i mnd kanskje? Og da blir det Burger eller Long Cheng, en asiatisk restaurant. Økonomi er en stor grunn til at det ikke blie oftere..

Sjeldent. Hender jeg spiser lunsj ute med venninner eller guttungen om vi er på farta. Skikkelig restaurantbesøk med mannen 2,3,4 ganger i året kanskje?

Nei, det er veldig sjeldent... Men vi spiser ofte god mat hjemme og er opptatt av å ha felles måltider hjemme i en ellers hektisk hverdag :)

2-3ganger i mnd kanskje. Da blir det kinesisk, indisk, peppes, mc donalds og egon.
Egon er veldig greit med barn syns jeg.

Vi spiste masse ute da vi bodde i sentrum! Sånn typ nesten hver dag.. Men hadde mange sunne alternativer så da var det liksom mer ok. Men så dyrt a gitt :p
Nå har vi flyttet utenfor sentrumskjernen og bestiller kanskje mat ute 2 ganger i måneden :)

Back
Topp