Spiser dere mye????

Grete71

Forumet er livet
Blir dere oftere sultne????!!!

Nå må jeg spise igjen.. Hadde 1 brødskive kl.0630 mens jeg smurte matpakke. 3 timer siden, det... [8|]

Men når jeg blir sulten, blir jeg også kvalm (til vanlig også..) og da SPISER jeg heller, enn å gå rundt og være kvalm.... [&:][8D]

Jeg også går å småspiser hele tiden. Spiser egentlig alt jeg finner... Hehe.. Blitt hektet på nektariner så det går en del av det her.
Jeg blir og veldig kvalm når jeg blir sulten.. Spesielt på morgenen..

ORIGINAL: NMT

Jeg også går å småspiser hele tiden. Spiser egentlig alt jeg finner... Hehe.. Blitt hektet på nektariner så det går en del av det her.

Det spiste jeg MYYYYYYE av forrige gang! [;)] Heldigvis er det jo sundt!!! [;)]

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: NMT

Det spiste jeg MYYYYYYE av forrige gang! [;)] Heldigvis er det jo sundt!!! [;)]

Hehe ja det er sunt så da er det jo ingen fare.. Sist fikk jeg dilla på Sprø mix med salt.. Det var ikke så sunt...

jeg spiser ofte. blir så forferdelig kvalm hvis jeg blir sulten. det ble jeg forrige uke når vi var på ferie. var med noen andre folk og de skulle jo ikke spise nå jeg var sulten så jeg prøvde å holde ut lengst mulig men det var ikke lett!

Spiser som en hest!! Og må spise med gjevne mellomrom ellers blir jeg kjempekvalm.

3 timer mellom hvert målttid???? Det var jammen leeeeeeeeeeenge..... [&:] Jeg kan særriøst spise heeele tiden, men det er egentlig ikke noe som smaker godt!!!!! [:o] Men men.....

Nei er kanskje ikke det... [8|][8D] Men 1 skive får jeg i meg mens jeg smører matpakka - travelt om morgenen! [:)] men så spiser jeg 2 om gangen resten av dagen, da.... [8D]

Matlysten har virkelig kommet den siste uka... spiser og spiser[8|] Også blir jeg sånn akutt sulten, og da mååå jeg ha mat med en gang hvis ikke blir jeg kjempe uvel!

nei jeg er så kvalm jeg at jeg spiser knapt noe, liten bolle grøt om dagen er det jeg klarer å få ned. har ikke kasta opp enda *bank i bordet* men jeg er generelt dårlig hele dagen, med kvalme, sure oppstøt, halsbrann og hele pakken. Men skal ikke klage tar i mot plagene med åpne armer så lenge noe så fantastisk vokser inne i meg[:)][:D][:D]

ORIGINAL: Ida123

Spiser som en hest!! Og må spise med gjevne mellomrom ellers blir jeg kjempekvalm.

samma her[8D]

Spiser og spiser her og... Nettopp kommet over en yogurt, litt pringles og nå døtter eg inn polkagriser!!!!!!!!![:)]
Spiser veeeldig ofte, går å småspiser noe stort sett hele tia... Har lyst på alt, men vet egentli ikke på hva........
Åsså føler eg meg sulten rett etter igjen..... ;-)

prøver å spise litt ofte, men det blir ikke så mye. Kvalmen setter en stopper. Men jeg må jo ha litt mat, så det blir litt småspising. Ikke akkurat noen store gourmetmåltid [:D]

Æ spis heile dagen ! Både sundt og usundt..
Har lagt på mæ en go del på kort tid...:((
Åsså e man vældi oppblåst!

Er d nån av dåkker som træna nu i svangerskapet ?

Klæm ;)

jeg må nødt til å spise lite og ofte, vist ikke går det ikke så bar pga kvalmen.
spiser også mere frukt enn før[:)]

jeg er sulten hele dagen.. helt ekstremt. Kan ha 3 middager på en dag :p
Var sånn sist også, varte til ca 3 mnd.. hehe, så gikk bra :)

Jeg synes jeg spiser alt for mye, spiser ca 2/3 kvar time.. blir jeg for sulten holder på å dø av kvalmhet!
:'(

Trenger ikke spise mye, men blir ofte ei skive eller ei frukt..

Back
Topp