Spiser dere mye?

Apemor

Glad i forumet
Jeg har så dårlig appetitt , sikkert mye på grunn av kvalmebøyene. Tvinger i meg mat da, så jeg får i meg nok vitaminer til babyen❤️
 
Jeg er mye mer sulten.. slik blir jeg hver gang. Går opp flere kilo de første par ukene som regel! Men jeg er en del kilo mindre enn jeg burde vært, så det trengs nok :)
 
Dette er 3 gang jeg er gravid og det er helt annerledes. Tidligere var jeg som deg at jeg spiste og spiste og jeg var heller ikke kvalm. Nå er jeg kvalm og eier ikke matlyst. Merkelig. Håper det ikke er et dårlig tegn. Kanskje vi får jente denne gangen, hadde vært gøy siden vi har 2 gutter.
 
Tredje gang jeg er gravid, merker ikke noe forskjell på matinntaket ennå. Ikke kvalm, heller ikke sulten hele tiden. Men kan jo fort endre seg, er jo tidlig ennå!
 
tror jeg spiser som før, men blir skikkelig bråsulten og skjelven:wtf så spydde jeg nesten opp yndlingskaka mi,smakte vondt :(
 
Spiser litt mer enn før og blir mer bråsulten.
 
Merker ingen ting enda, men er bare 12 dpo. Pleier å bli "bråsulten" sånn at jeg alltid må ha med frukt eller noe annet å spise når hungeren kommer.
 
Nei. Men jeg er syk for tiden så spiser bare litt for å holde meg gående. Får se i kveld på julebord om det blir fråtsing :p
 
Back
Topp