Spiser dere mer usunt i jula?

Ra2

Glad i forumet
Her har jeg prøvd å holde meg til søtsaker til helgene, men nå har det blitt noe (lite eller mye) hver dag. er jo fristelser overalt! Desserter, kaker, twist, marsipan, sjokolade, lakris, potetgull.... Skulle ju være stnadhaftig å stå i mot, men har ikke klart målsetningen min helt der...

Hvordan er det med dere??

Jeg fant ut at jeg ikke skulle bake noenting i år for å prøve å være litt sunnere hjemme. Det har funket, for vi har spist stort sett likt som resten av året. Har faktisk gått ned littegrann i vekt de siste to ukene (ikke mye, men bedre enn opp)! Vi har selvfølgelig fått snacks når vi har vært i juleselskaper osv, men jeg har spist middag/smørbrød etc og bare smakt litt på dessertene. Er litt deilig å ikke forspise seg så voldsomt i jula :)

Her er det bare å innse at kostholdet har vært seriøst mye mer usunt den siste uka. Mye god mat, snop, brus og uregelmessige måltider :( Bare å ta seg i nakken og stramme inn over helgen.

Her har det vært veldig jul. Det vil si omtrent snop vær dag:P Kommer til å bedre seg etter jul og etter prinsen har kommet ut. Da blir det slankern:)

Jupp, her går det masse i julekaker og sjokolade! Men sånn generelt er MATlysten liten, og det er ikke plass til mye feit julemat i magen i slengen (snuppa tar for stor plass...!) og jeg kaster opp en hel del, så det er uansett ikke noe særlig som fester seg her...Blir ikke for lenge i magen om gangen, for å si det sånn..

Ja det blir mye sjokolade å kaker i forhold til normalt.. :/ Men spiser egentlig ikke så mye MER i mengder, det begynner å bli trangt om plassen. 

jeg må innrømme at jeg unner meg et par konfektbiter og slikt nrå det blir sendt rundt. føles så fristende, er jo jul

Jeg føler at jeg gjør ikke annet enn og dytte inn i tryne. hehe. Jul jo! 

Back
Topp