Spiser dere lakris?

Ja jeg kan godt ta en ting eller to om vi har kjøpt smågodt feks,men jeg spiser ikke en hel pose.
 
Skal også ta en smågodt bit i ny og ne hvis jeg vil tror jeg:):)
 
Kommer ikke til å klare å holde meg unna lakris.... Det er jo noe av det beste snopet som finnes <3
 
Elsker lakris, så tar litt når Jeg føler for det.
Handler vel å begrense seg, som alt annet. Er jo ikke noe man stapper i seg masse hver eneste dag
 
Jeg elsker lakris og har veldig lyst på det nå i svangerskapet. Men har nesten ikke spist det siden jeg har hørt at man ikke bør spise det så mye. Kommer nok til å prøve å holde meg unna det men blir vanskelig :p
 
kan spise 125 g lakris uten at det er noe fare for barnet, så jeg koser meg med lakris av og til. Nå er det så klart det eneste jeg har lyst på ofte :hilarious:
Også, det er ikke gjort så mange studier på det- bare denne ene, og det stoffet år vi i oss gjennom mange andre ting (yoghurt bl.annet), så fester ikke 100% lit til det, men minimerer inntaket av lakris nå bare for å være sikker ;)
 
Sniker fra mai, spiser lakris og har gjort det med alle mine :) Er vist ganske store mengder som skal til før det blir farlig :)
 
Så lenge det ikke står på nei lista til norske myndigheter så kommer jeg nok til å spise lakris ja, men under 125g pr dag (hvis det er det som er grensen).
 
Er ikke så glad i lakris :laughing002, men ellers forholder jeg meg utelukkende til helsemyndighetenes råd, så om de sier 125 g per dag så tenker jeg kjør på, med mindre man har fått andre anbefalinger fra helsepersonell som kjenner en da, så klart. :)
 
Aldri vært glad i det
 
Elsker lakris, men kommer ikke til å spise mengder av det uansett. Smakebit i ny og ne
 
Jeg forholder meg til norske helsemyndigheter og spiser lakris med god samvittighet ;)
 
Spiste lakris med kvalmen med nr 1. Etter å ha lest den finske studien så tok jeg ikke sjansen med nr 2 og heller ikke nå med nr 3. Klarer meg fint uten hvis det er best for barnet
 
Jeg begrenser lakrisinntaket, men litt pastiller og enkelte biter i smågodtet blir det.
 
Har også sett det, og det er jo helt krise :-( livretten min jo!
 
Back
Topp