Spiser de selv?

Litt Bitch?

Glad i forumet
Spiser barna deres brødskive i biter og frukt i biter selv? Hvis de gjør det, noen tips? Har vil vi ikke prøve engang. Hyler bare. Har aldri villet gjøre dette, bortsett fra sånn fruktnett ting!

Han spiser det. Prøver å ta brødbiten i hånda, men det er ikke alltid like enkelt[:D] Noen ganger bruker han begge hendene og prøver å få brødbiten inn i munnen[:D]

Jeg vet ikke hva som skal til jeg du..[8|]Her lar jeg liksom bare ting skje når de skjer.. Han begynner med forskjellige ting etterhvert. Går i hans tempo..

Sondre var ganske hysterisk for å ta i maten. Men jeg skar tynne skiver så de kunne ligge dobbelt. Da ble han ikke klissete. Så satte jeg et tefat foran han å la to tre biter på det. Etterhvert som han ble utålmodig prøvde han å ta bitne opp i munnen. Etter to-tre slike laaaaange måltider gikk det av seg selv[:)] Men han nekter å drikke selv. En plass går jo grensen for hvor selvstendig han vil være[8D]

vesla har spist brød alene nå sia hun var 8 mnd, dvs det lille ho har spist er ikke spes glad i fast føde

Snuppar spiser selv ja.. Har alltid gjort det, så jeg vet ikke hva du kan gjøre..

Med det samme jeg gir han mat, får han av meg. Med en gang jeg ser han er passe forsynt, legger jeg brødbiter i et lite fat. Da kan han grise, skvise og spise selv. Er faktisk blitt ganske flink til å spise brød nå.

Spiser selv til den store gullmedaljen, vil helst spise middag selv og, men da protesterer mor !!!!!!!!!!!

jr spiser paprika selv, men han tar ikke etter maten heller han, ikke etter flaska/koppen heller....[8|] så den gutten blir nok både sulten og tørst i barnehagen....

Ja Malin har spist selv lenge...[:)] Men av og til må jeg hjelpe henne når hun begynner å leke med maten [:D][8D] Jeg bare la brødbiter og evt frukt foran henne og hun plukket maten opp og inn i munnen [:D] Blir jo gris, men de må jo lære...

Har prøvd, men hver gang han får tak i en bit, skvisa han den så d tyter ut mellom fingrene, så rett på gulvet..[8|] Ikke no som går i munnen nei...

Back
Topp