Spiser barna deres fiskeboller?

*dreamer*

Forumet er livet
En venninne av meg holder på med en undersøkelse om småbarns holdninger til fiskeboller. Hun lurer på om barna spiser fiskeboller, hvilket merke dere foreldre kjøper, og hvilke assosiasjoner dere har om Vesterålens fiskeboller?

Tusen takk for alle svar[:D]

Ja,hvis de er hjemmelaget...
Hun liker IKKE de som kjøpes på boks,det gjelder fiskepinner og alt mulig sånt også hehe.

E Vesterålens fiskeboller dem som e hermetisk?

Fiskebolla i kvit saus e livretten min, å æg kjøpe aldri hermetiserte fiskebolla ihvertfall. Bruke som oftest å kjøp de blå pakkan på Coop æg.

vi spiser kun bjelland sine fiskeboller.

Ja, mi elsker fiskeboller i hvit saus. Jeg elsker det også. [:D]

Kjøper denne da, og til tider hakker jeg opp fiskepudding og har oppi også. Er den jeg er vant med fra hjemme, så da blir det slik. Den Vesterålens har jeg aldri smakt.

nei! han hater det!

jeg har vokst opp med vesterålens fiskeboller - det var visst det merket mormor alltid kjøpte.. men etter en lang periode hvor søsteren min var syk og fikk bestemme middag hver dag (og det ble fiskeboller) sluttet jeg å spise det... har ikke spist det på over 20 år (vel, jeg smakte en gang i fjor, men måtte gå og spytte ut igjen)... men ungene mine liker det, og skal ha det i dag faktisk - vesterålens ja

Samme her :) Gutta liker fiskeboller[:D]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

fikk vite i barneheagen i går at min gutt var den eneste på hans avdeling som hadde spist fiskeboller til varmt mat den dagen.

Så ja han spiser fiskeboller. vi kjøper som regel de i lake (ikke boks) ulike merker avhengig av hvor vi handler. sist kjøpte vi fiskermannen.

leste forresten i kari jackeson's kokebok at det er vist vanlig at barn ikke liker fiskeboller.

:)

Ja, han liker det[:)] Kjøper lofoten sin. Mener jeg[8D] Er ikke sikker.. Er vertfall væske i den, bruker væsken i kvitsausen[:)]

[:)]Her i huset liker begge barna fiskeboller - og jeg kjøper bare Vestrålens[:D].
Minsten liker best med hvit saus ,eldstemann steker de i panne med masse hvitløk og chilli.

Har vokst opp med den grønne boksen. Vesterålens fiskeboller er det beste min pappa vet ,så jeg har til og med vært i Vesterålen for å se på fabrikken fra utsiden[8D]. (Da var jeg liten ,og vi var på rundtur i Lofoten og omhegn. Pappa har bilde av fabrikken hengende på ventilatoren på hytta nå- som et hint til mamma[:D]. )

Snuppa eeelsker fiskeboller, kjøpte og hjemmelagede - you name it! [:D]

ORIGINAL: Mirakeljente

sign!

snuppa elsker fiskeboller.
er den middagen hun spiser mest av[:)]

JAAA!!! han spiser så mye at vi må stoppe han, han spiste 2 poteter og 6 fiskeboller en gang...
med raspet gulrot og stekt bacon!! mmmm...[:D]

Men vi kjøper ALDRI hermetiske på boks, bare sånn type

Vi også...

Spiste vesterålens før, men synes de har tapt seg i smak og konsistens...

ORIGINAL: Gekkan

:)

Ja, alle 3 barna. På 16mnd, 11 og 16år. Men det må være Kolvereid sine da. De er også de eneste jeg spiser.

Back
Topp