Spisemaskin???

~Blikk~

Elsker forumet
Jeg føler meg virkelig som en spisemaskin.... Flere av oss der ute???
Jeg kommer til å runde 100 kg på et blunk hvis jeg skal fortsette med denne matlysta (og godterier:P).

Godt vi er flere :)

Samme her! Har en enorm matlyst! Det går max to timer etter et måltid før jeg er ordentlig sulten igjen, og vekten går oppover...

Enorm matlyst her også! Nesten så jeg ønsker meg litt kvalme... *hihi*

Jeg er omvendt... Har faktisk ikke lyst på mat :O Til tross for at jeg ikke er kvalm... 

Jeg er bare rar hehe men jeg har myyye å gå på så det ordner seg 

Jeg må ha noe i gapet hele tiden, det er det eneste som stagger kvalmen... 

Nei, matlysten er ikke så veldig god om dagen.

Roet seg med spising når kvalmen ble borte. Men spiser bedre en før jeg ble gravid, spesielt på jobb :)

Høres veeeldig kjent ut...!!! Har lagt på meg enormt mye i mine svangerskap, 40 kg første gang og 29 kg andre gang...Og denne gangen har jeg mange av de kiloene hengende igjen,så kan virkelig ikke spise på meg så mange kilo igjen...!! :O

Føler meg også som en spisemaskin til tross for kvalmen, men å gå å småspise litt hele tiden lindrer det på en måte litt.

Her er det motsatt... Jeg er så inni hampen kvalm og dårlig hele tiden, så jeg orker nesten ikke mat. Prøver å dytte i meg, men det er ikke mye jeg får ned... Jeg er normalt veeeldig glad i middagsmat, men nå spiser jeg bare en halv porsjon også må sambo få resten... Gleder meg til kvalmen gir seg sånn at jeg kan få matlysten tilbake. Tror ikke det er så bra for knøttet at jeg spiser så lite... :(

Back
Topp