Spiselige bilder...

BlåBobler

Forumet er livet
...Til kaker, kan nå fås kjøpt hos meg [:D] 

Du kan bruke et personlig bilde, eller kjøpe ferdige bilder med Ole brum, Cars, Barbie eller Den lille havfruen [:)]

ORIGINAL: *Mathilda*

Kult! Hvor mye koster det? Junior har snart bursdag.

150kr inkl. frakt [:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

hva het den kakesida di igjen blåbobler??[:)][:)]

www.matogkaker.no [:)]  E-postadressen står på kontaktinfo. Alle som vil bestille bilder kan sende bildet sitt på epost, husk å skrive ca hvor stort dere vil ha bildet og få med adressen deres [:)]

ORIGINAL: snupsemamma

Du, hva lages sånne bilder av, egentlig??
Jeg og mamma satt og snakket om det her en dag, men det var ingen av oss som visste det[:)][:)]

Papiret er laget av maismel og sukker [:)] Og fargene er spiselig konditorblekk [:)]

ORIGINAL: NurseBabyG FLODE

Kommer det helt frem i posten da?
Skeptisk til posten.. [:D]

Skal ha dåp 1. juni.. når synes du jeg skal bestille da?

Det legges mellom 2 sider hard papp, så det er ingen fare for at det blir ødelagt. [:)] Bestill gjerne nå, men det tar bare 2 dager fra jeg får bestillingen, til du har bildet [:)]

ORIGINAL: Lille Kasper

Det vil jeg gjerne bestille til ettårsdagen til Kasper[:D] Legger man det bare oppå marsipanen?
Er ikke før 26. juni da, så jeg sender deg mail senere[;)]

Ja, du legger det bare opp, også sprøter du en fint kant smørkrem f.eks rundt i skjøten mellom rispapiret og kaka [:)]

ORIGINAL: andrinesinmamma

hvordan gjør du med kaker og slik..
tenkte på sendinger??

Jeg leverer selskapsmat og kaker i Østfold for 100kr, og utenfor Østfold leverer jeg for 3kr pr km ekstra utover 100kr. [:)]

Hvor lenge holder sånne bilder seg? (altså hvor lenge er de spiselige)

ORIGINAL: mb

Hvor lenge holder sånne bilder seg? (altså hvor lenge er de spiselige)

Så lenge de oppbevares i tett plast har de nærmest evighetsgaranti [:)]

kult. det skal jeg huske på når jeg skal døpe mini[;)] *skriver ned nicket ditt*

ORIGINAL: bekkibjarnoll

kult. det skal jeg huske på når jeg skal døpe mini[;)] *skriver ned nicket ditt*

Jeg kommer nok til å benytte meg av et sånnt bilde når frøkena har bursdag! [:D]

ORIGINAL: silje 81

må kansje bestilla te Håkon sin dag eg då[:D]

Ja, gjør det [:D] Bare send meg bildet du vil bruke på mail [:)]

det var billig da, 250 uten frakt er vel vanlig pris, har dåp på søndag vi, så litt sent å bestille nå, men skal prøve å huske det til neste anledning[:)]

ORIGINAL: ~Blå Smurf~

Hvor lang tid tar det fra du får bestillingen til du sender?[:)]
Så jeg vet hvor lang tid i forveien ting må bestilles..

ORIGINAL: BlåBobler
  Bestill gjerne nå, men det tar bare 2 dager fra jeg får bestillingen, til du har bildet

[:D]

Back
Topp