Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurte på om noen vet om det er skadelig å spise krabber og spekepølser?
Har prøvd å lese meg fram til svar, men har ikke funnet noen?
Spurte legen min, men hun visste ikke!!!
Så nå setter jeg min lit på at noen her kan svare meg??? [:)]
Spekemat er jo egentlig rått kjøtt og det skal man jo holde seg unna, men legen min sa til meg at i Norge gikk det greit hvis man bare begrenset det. Verre i utlandet..
Krabber vet jeg ingenting om..
Klørne er jo det beste på krabba uansett, så den var jo grei [:)]
Har spist litt spekepølser må jeg innrømme, men ikke så mye.
Når samboeren har kjøpt maaange spekepølser på Handelsstevnet i Skien så blir en jo litt frista på å spise litt sjøl også, men nå skal jeg prøve å holde meg unna [;)]
majones? [8|]
Det har ikke JEG hørt om..
Spist både norsk, dansk og tysk majones jeg, siden jeg ble gravid.. [:-]
Var jo hekta på agurk-og-majones på skivene i en måned.. spiste ikke annet på brødskiva[8D]
Hmmm, nytter jo ikke å spørre legen min for hun vet jo tydeligvis ikke noe om hva jeg kan og ikke kan spise....men det stod faktisk ikke noe om å ikke kunne spise majones på linken til Snuppepia ovenfor [:)]
Det eneste legen min sa til meg, var at jeg skulle holde meg unna stor ferskvannsfisk pga. kvikksølvinnholdet. Han visste ikke hvor liten den måtte være for at den var spisbar.... [:D]
Ellers har jeg lest en del om det med mat og det alle konkluderer med er at all mat burde være så fersk som mulig. Spesielt sånne muggoster og oster generelt. Rått kjøtt er egentlig ikke bra uansett, og greit å holde seg unna når man har en til å tenke på.
Sukker er greit å holde litt styr på pga svangerskapsdiabetes....
H j e l p.... Så mye det er å passe på.... Skal sjekke opp den linken.. Men jeg har spist spekemat da,men ikke mye, for smaken har endra seg i munnen, så jeg hølte det plutselig ikke mer.