Spiselig?

AinaPaina

September 2013 <3
ImageUploadedByBV Forum1368594682.170847.jpg
Kan jeg spise disse danske ostene? Står ikke noe om de er pasteurisert eller upasteueisert..

Ville vært litt forsiktig"/ Danmark er ikke like nøye som det Norge er på sånne ting og man skal vist ikke spise myke oster "/

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Ville vært litt forsiktig"/ Danmark er ikke like nøye som det Norge er på sånne ting og man skal vist ikke spise myke oster "/

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Kan ikke si meg helt enig i det du sier! Er gift med en dansk mann, og vi har bodd i Danmark i over 4 år, og de er minst like nøye som Norge på sånne ting! Og dette er ikke myke oster, men smøreost. På lik linje som baconost osv, så bare spis med god samvittighet! ;)

Kan ikke si meg helt enig i det du sier! Er gift med en dansk mann, og vi har bodd i Danmark i over 4 år, og de er minst like nøye som Norge på sånne ting! Og dette er ikke myke oster, men smøreost. På lik linje som baconost osv, så bare spis med god samvittighet! ;)

Takk for svar :) :) Men hvorfor røyker "alle" gravide dansker da?? :s trodde danskene var litt mer fristillte og ikke brydde seg så mye om slikt? :)

Må si jeg kjenner ingen danske gravide som røyker. Så er det "De unge mødre" på TV og de kan man ikke helt regne med! ;) Min erfaring er at danskene er like opplyste som oss nordmenn når det gjelder helse under graviditeten.

Back
Topp