Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor finner man det? Har prøvd å google litt, men fant bare noen få på jollyroom. Er ikke dette vanlig lenger?
Synes den fra stokke er unødvendig dyr.
Mamma var på gullsmeden, de hadde ikke inne de fra Eik, men man kunne bestille den man ville fra katalogen. Så nå blir det Og du som mette liten fugl-brikkeDe hos gullsmeden er fiiiine![]()
Se på EikBarn.no sin hjemmeside, tror det er bilder der
Sent from my iPhone using BV Forum
Vil ha barnemotiv ja. Vi har jo spisebrikker til oss selv, men de er så kjedelige. Jeg hadde sånne egne spisebrikker selv som barn, kanskje derfor jeg er så opptatt av detMange steder som selger spisebrikker, vi bruker det daglig her i huset for å forenkle rengjøring etter måltider samt at jeg slipper å vaske kjøkkendukene så ofte.
Med barnemotiv er jeg litt usikker, men det finnes mange fine med flotte farger om det ikke må være direkte barnemotiv![]()
De hos gullsmeden er fiiiine
Se på EikBarn.no sin hjemmeside, tror det er bilder der
Mamma var på gullsmeden, de hadde ikke inne de fra Eik, men man kunne bestille den man ville fra katalogen. Så nå blir det Og du som mette liten fugl-brikke
Rart det er så få som selger det egentlig, trodde det var ganske vanlig jeg!
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
God idé. Bortsett fra at hun er 5 måneder og jeg tenker å bruke den nåKjøp ett kartongark. La barnet male/tegne, ta hånd eller fotavtrykk på arket. Laminer det og vips så har du en flott spisebrikke. Kan også lages som gave![]()
Så fine de varFikk tak i er par fra Elsa Beskow-serien, kjempefornøyd!
På den lokale barneutstyrsbutikken. Men jeg har sett de har den samme serien på Traktøren, så de kan jo ha det derSå fine de varHvor kjøpte du?
Da skal jeg se på traktørenPå den lokale barneutstyrsbutikken. Men jeg har sett de har den samme serien på Traktøren, så de kan jo ha det der
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app