Spise ute?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Spiser dere ofte ute, på restauranter og fast-food?
Og hva spiser dere da? :-)

Vi spiser ikke så veldig ofte ute siden det er sjeldent vi har barnefri og jeg tar helst ikke med meg snuppa på resturanter - om vi har henne med blir det som regel egons siden det er et fint ''barnehjørne'' der hvor det ofte vises film etc.

Det hender kanskje 1 gang i mnd. at vi henter oss en peppes pizza og om vi har barnefri hender det at vi går på big horn eller en veldig sjeldent gang i blant spiser tapas eller kinesisk. :)

Hva liker du best å spise?

Vi spiser sjeldent ute,verken bare oss to eller med ungene..
VI var i forrige mnd da var på en lokal kinarestaurant med ungene. Er koselig men kan og være litt stress til tider viss og når di slår seg vrange...
Eg tok det faktisk opp med mannen i går kveld at vi to burde gått ut å spist en kveld. Er ikkje mangen spisestedene her vi bor så vi må reise til stavanger for å gå på en finere restaurang.

Ikke så veldig ofte, men vi liker det godt. Må prøver vi å spare en del for å bytte bil,så da strammes det inn på sånne ting ;-)

Jeg har hatt skikkelig cravings på kinamat denne runden her, så det har blitt noen besøk der - men ellers har vi et budsjett å forholde oss til så det er langt fra hverdagskost! :)

Studentlommeboka tillater dessverre ikke slikt så ofte. Men det skjer et par ganger i året. Bor i Trondheim, så mye bra å velge i, graffi og Sushi bare er nok favoritten, mexicansk er og bra... Hender det blir pizza om vi kommer fra tur søndag ettermiddag

Vi er veldig glade i å gå ut, og slår til med en 5/6 retters nå og da, før jeg ble gravid gjerne med tilhørende vinmeny. Vi er glade i god mat. Men siden jeg ble gravid har vi ikke vært veldig ofte ute pga formen, men har blitt litt take away :) Når vi bestiller take away blir det ofte thaimat, spiser vi ute er det alt fra spansk, italiensk til "norsk" mat som frister.

Back
Topp