Spise, tisse, sove - når holder dette opp?!

Mina78

Blir kjent med forumet
Det eneste jeg gjør for tiden er å spise, tisse og sove. Er konstant sulten, trøtt og må på do hele tiden. Føler meg i grunnen som en stor baby [;)].
Jeg er student, og hvis jeg ikke holder på å sovne under forelesningene, så må jeg hvertfall på do. Vanskelig å holde konsentrasjonen oppe da! Flere som har det på samme måte?
Hvor lenge er man egentlig så trøtt? Det er fryktelig slitsomt å være så sliten[:)].

for meg har ikke spisinga eller tissinga gitt seg, snarere tvert imot[:D] og det å sove er plutselig blitt skikkelig luksus, så sove så mye du kan. [;)]

Jeg har det sånn fortsatt jeg...[8|]

har det akkuratt som deg jeg mina - sover, spiser, tisser... og jeg er også student. Denne uken sitter jeg hjemme og jobber med en oppgave, og det kunne vært greit, men jeg orker rett og slett ikke å jobbe med den (vel, den skal leveres på mandag så jeg må bare, men det går sakte!). Gruer meg veldig til neste uke, for da har vi aktivitetsfag, og hele uken tror jeg vi skal holde på fra 8:30-16:30! Og så jeg som blir utslitt av tre timers forelesning![:-]

hehe morsomt:) Trøttheten gikk over i uke 10 hos meg. Men tissinga er ikke blitt noe bedre hehe. Blir jo anbefalt å drikke veldig mye når man er gravid også da, så da er det jo logisk at man må masse tisse:) Spisingen har blitt "verre", er konstant sulten om dagen, men prøver å få i meg masse frukt og grønt - noe som igjen gjør at jeg får masse energi - så det er jo bare positivt. Lykke til!

Jeg har det sånn som squat... spising og hyppig tissing.. og dårlig med søvn! Er sjukmeldt da, så jeg kan heldigvis sove midt på dagen de dagene jeg er helt utslitt. det har ikke blitt bedre her, snarere tvert om...

Halloen....
Jordmor sah til meg at det var vanlig at det gikk over I ca uke 20.
I uke 16 begynnte det vel og bedre seg her..... [:D]

Back
Topp