Spise tannpirkere..

Miss Claymore!

Forumet er livet
Det er ikke farlig å spise en tannpirker i ny og ne? Jeg er gravid og jeg KLARER ikke la være å tygge på tannpirkere! Tenker på tannpirkere heele tiden! (de i tre selvfølgelig) Men de smuldrer jo opp i munnen etterhvert som jeg tygger, så da svelger jeg det da;-o Er ikke farlig det, sant?
 
Hehe..husker jeg svelget en tannpirker en gang og var redd den kunne stikke hull på noe..men ble betrygget med at magesyren takler det fint og det er ikke farlig
 
Tror ikke det skal være farlig, men det virker som du eter mengder og flis kan jo sette seg fast inni kroppen og gi en infeksjon i verste fall. Det er jo litt uheldig vel?
 


*Prinsessa skrev:
Tror ikke det skal være farlig, men det virker som du eter mengder og flis kan jo sette seg fast inni kroppen og gi en infeksjon i verste fall. Det er jo litt uheldig vel?



Spiser vel 4-5 om dagen.. Fikk en flis i halsen/svelget en gang, var litt ubehagelig, men den gikk jo vekk etterhvert. Har ikke tenkt på at jeg kan få infeksjon. Får begynne å spytte de ut da, men det blir VANSKELIG:-(
 
Det er ikke farlig å spise en tannpirker i ny og ne? Jeg er gravid og jeg KLARER ikke la være å tygge på tannpirkere! Tenker på tannpirkere heele tiden! (de i tre selvfølgelig) Men de smuldrer jo opp i munnen etterhvert som jeg tygger, så da svelger jeg det da;-o Er ikke farlig det, sant?

Gammel tråd, men måtte le.. :) Jeg har tygget tannpirkere i 3 av mine 4 svangerskap, men spytter ut flisa i stede for å svelge de. Går med en boks på en time eller to.. :wideyed:
 
Back
Topp