Spise taco uten barna???

Dersom det hadde vært slik at barna virkelig likte taco, og dermed ikke får, synes jeg det er dårlig. Men om barna får taco om fredagen og så har de to taco om lørdagen i tillegg til en lørdagsmiddag med barna synes jeg det er greit.
Men å ekskludere barna fra noe de liker og de vat at "alle andre" barn får hver uke, synes jeg er dårlig gjort.
 
Tenker at det er fint at foreldrene har kjærestetid fast jeg. Mer enn mange andre får til
Regner med at de har noen form for kos med barna i helga uansett.
 
Mannen og meg spiser taco bare oss en gang i blant.
Da spiser vi en slik sterk en som barna ikke vil ha.

Syns det blir feil om man må begynne å tenke på om barna ville ha likt maten eller ikke dersom mor og far skal kose seg med litt mat alene.

Veldig mange (etter hva jeg har fått inntrykk av) har godter i skapet de småspiser av som barna ikke vet om eller får av.
Er det veldig mye mer anderledes?
 
Tenker at det er fint at foreldrene har kjærestetid fast jeg. Mer enn mange andre får til
Regner med at de har noen form for kos med barna i helga uansett.

Signerer denne :)
 
Tenker at det er fint at foreldrene har kjærestetid fast jeg. Mer enn mange andre får til
Regner med at de har noen form for kos med barna i helga uansett.
Signerer. Ganske sikker på dette kommer I TILLEGG til annen helgekos med familien, ikke istedefor.. :)
 
Signerer. Ganske sikker på dette kommer I TILLEGG til annen helgekos med familien, ikke istedefor.. :)
Ikke sant.. Jeg og mannen kan godt ha filmkveld når ungene er lagt med noe smågodt og slikt, det betyr da ikke at ungene kastes i seng uten kos og tid med oss ;)
 
Vi gjør det nesten hver helg vi. Enten om det er taco eller annen mat. Vi spiser middag sammen med guttungen tidligere på dagen, gjerne noe han liker godt og spiser ofte fruktfat etterpå. Han er bare 16 måneder nå, men kommer til å fortsette med det så lenge vi kan.
 
For å snu på det; er det galt av foreldrene å spise godteri uten barna på lørdagskveld? Barna like jo godteri...

At man har fast kjærestetid sammen en kveld i uken og koser seg med mat sammen, alene, tror jeg bare er sunt for forholdet. Man behøver å spise et måltid alene innimellom og snakke sammen uten å måtte tørke el bæsjerumpe midt i måltidet.

Hos oss har vi ofte god middag lørdags kveld etter at ungen er lagt, men det betyr jo ikke at vi ikke har hatt lørdagskos sammen hele familien tidligere på dagen.
 
Syns ikke det er noe galt i det så lenge barna ikke tvinges i seng fordi foreldrene skal ha alenetid.

Her spiser vi noen ganger middager etter at hun har lagt seg fordi hun som regel ikke er interessert i eller vil smake på middagen vi lager, og fordi vi noen ganger ikke har rukket å lage middag før hun skal legge seg. Og noen ganger også fordi vi vil spise i fred og ro, og ikke ha henne klatrende oppå bordet eller oss.
 
Syns det er fantastisk at de har kjærestetid syns det er viktig å pleie forholdet jeg :)
 
Kommer jo helt an på barna. Fast leggetid i helg som ukedag og faste måltider er viktigere for små barn.
 
Vi koset oss med god mat en eller 2 dager o uken uten barna.
Frøkna mi på 5 år er mer glad i biff enn taco. Men vi koser oss fordi. Av og tiø får hun også bli med når lillebror er lagt.
Er viktig mef kjærestekvelder også
 
Ikke sant.. Jeg og mannen kan godt ha filmkveld når ungene er lagt med noe smågodt og slikt, det betyr da ikke at ungene kastes i seng uten kos og tid med oss ;)
Hhi, tenkte sånn jeg og. Hender vi bestiller mat og, etter sengetid, selv om vi har spist middag!! :)
 
Vi spiser middag uten sønnen vår på 13 mndr i helgene. Han skjønner ikke konseptet lørdagskos. Han elsker all type mat (men må ha det stav mikset). Han får selvsagt middag tidligere på dagen om vi spiser sent uten han. Synes det er deilig å kunne spise i fred av og til. Og han får ikke godteri uansett. Akkurat taco spiser vi på dager han også spiser med oss, ettersom det er veldig greit å mose. Så vi passer på å ha sushi eller biff f.eks. Han liker det også, men noe må jo vi kunne spise uten han.
 
Jeg vet at mine barn hadde blitt skikkelig sure om vi laga taco uten de. Det er jo favoritten. Dermed skjer det aldri. Alenetid har vi mye, men da lager jeg gjerne hjemmelaga pizza til barna på dagen og noe de ikke liker på kvelden. Som biff :)
 
Jeg vet at mine barn hadde blitt skikkelig sure om vi laga taco uten de. Det er jo favoritten. Dermed skjer det aldri. Alenetid har vi mye, men da lager jeg gjerne hjemmelaga pizza til barna på dagen og noe de ikke liker på kvelden. Som biff :)

Blir de ikke sure om dere spiser noe søtt eller salt da, drikker brus?

Folk reagerer kun fordi det er taco, flott at foreldrene prioriterer hverandre, uansett med eller uten taco :D
 
Blir de ikke sure om dere spiser noe søtt eller salt da, drikker brus?

Folk reagerer kun fordi det er taco, flott at foreldrene prioriterer hverandre, uansett med eller uten taco :D
Hu ene liker ikke brus. Og brus er kun lørdagskos her i hus. Minste får brus når hu er våken. Snop blir satt i ei stor skål til alle sammen. Godene deles med andre ord ;)
 
Vi hadde ikke gjort det sånn, men hva andre gjør får være opptil de.
Vi spiser ikke etter kengubarnet er lagt uansett , men hae likevel kjærestetid :)
 
Back
Topp