spise sammen med babyene

Bella_

Gift med forumet
Spiser dere ikke sammen med babyene? Altså spiser samme mat lissom?

Hvert måltid?

Hender jeg spiser brød samtidig som han til lunsj. Men det er det eneste.

Edit, btw. Mini spiser middag 15-16tida, jeg og samboeren min spiser middag når han har lagt seg pga. skiftarbeid

Middag spiser hun sammen med oss hvis vi har noe som egner seg for henne. Hun spiser jo som regel sin egen mat samtidig som oss ellers da.

Frokost går det i brød, og det hender at jeg spiser samtidig som henne.

Spiser lunsj med henne, men middag syntes jeg er litt stress å spise sammen med henne, litt styr å mate henne samtidig som jeg skal spise selv [8D]

Jeg og mini har begynt å spise frokost lunsj og kvelds sammen..Men ikke middag..Jeg spiser etter at han har spist og sover ettermidagsluren sin.. Får ikke spise i fred nå lenger..Han er høyt og lavt til en hver tid..
Litt sløv på det når gubben er hjemme i helgene,så egentlig liker jeg at han bor borte[;)]

Mine unger spiser bedre når alle sitter rundt bordet og eldste er veldig opptatt av at vi spiser det samme. Så da blir det til at mini får grøt til frokost, brødskiver til lunsj, brød + frukt tidlig på ettermiddagen og samme middag som oss i femtiden. Til kvelds får mini grøt og melk, mens eldste får brødskiver.

Kun når vi har sterkt krydret mat, kjøtt som er vanskelig å tygge el. får mini ferdigkjøpt barnemat.

Vi har frokost, lunsj og middag sammen. Kveldsmat får han for seg selv.
Vi spiser ikke alltid det samme, men han blir rasende om han ikke får smake på vår mat også.

Vi spiser de fleste måltider sammen, men vi spiser ikke alltid det samme. Noen ganger spiser han middag før oss men sitter sammen med oss når vi spiser og smaker da på det vi har. Han har alltid plass til en ekstra skje mat [:D]

ORIGINAL: J.A.J.

ORIGINAL: FrøkenFryken

Spiser lunsj med henne, men middag syntes jeg er litt stress å spise sammen med henne, litt styr å mate henne samtidig som jeg skal spise selv [8D]

Haha, jeg mater Minsten, hjelper Størsten og prøver å spise selv, mens min mann sitter å koser seg med sin mat helt i fred (ingen av de små som vil ha hans hjelp[:-] )...........
Frokosten er bare noe stress, og middagen spiser jeg alltid kald [8|]

Men gud så koselig å ha hele familen samlet til måltidene [:)]

Hehe, ser det for meg [:D] Vi har et barn til som må følges med 24 timer i døgnet . Så vi drøyer akkurat det med middagen litt til [X(]

Frokost spiser hun først, så jeg etterpå. Lunsj spiser jeg mens hun sover (elsker et stille måltid). Middag spiser vi som oftest sammen alle sammen. Gleder meg til hun klarer å spise selv! Kveldsmat spiser vi etter hverandre. Jeg er ikke klar for kvelds i 19-tiden!

Vi spiser frokost, lunsj (stort sett hvertfall, kommer an på hva vi gjør på , hvor vi er osv) og middag sammen. Kvelds spiser han og storebroren sammen kl 19. Jeg spiser kvelds litt senere.

Me ete frukost og lunsj ilag ... ho eter middag litt tidlegare enn oss andre for ho sover når me ete ... Noke som kommer til å forandra seg til at me alle et middag ilag når ho ikkje sover på den tida ...
Sku da no skje at ho ikkje sover så får ho noke å eta på mens ho held oss andre me selskap under middagen [:)]
Ho et kvelds aleina eller med søstra si .. [:)]

Her spiser jeg frokost og lunsj sammen med Ella.
Ellers spiser hele familien middag i sammen - hun sin mat og vi vår (hun får selvfølgelig smake vår - litt potet, grønnsaker og diverse annet)

nå å da[:D][;)]
spørs hva vi har.
Til frokost spiser hun brød og jeg knekkebrød[;)]

Er bare kveldsmaten vi ikke spiser sammen.
Snuppa er så forferdelig dårlig til å tygge, så jeg lager som regel egen middag til henne som jeg moser. Ellers smaker hun litt på det vi spiser til middag også.

Vi spiser alltid i lag, bortsett fra når ho eter kvelds.
Men vi eter kun det samme til en del av middagane.

av og til eter vi frokost ilag[:D] når sambo kommer heim frå jobb. prøver eg altid å få til at alle eter middag på likt[:D]ellers eter han kveldsen sin selv,uten at vi eter da.

Back
Topp