Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker ingenting.... Men er jo mer bevisst på hva jeg putter i meg nåSpiser dere mindre søtsaker enn vanlig når dere går gravid, eller gjør dere ingen forskjell?
Jeg prøver å være mer bevisst på å ikke spise så mye søtsaker nå, men koser meg litt på lørdager og søndager.
Jeg tenker alt med måte?
Ja, jeg og tenker alt med måte. Lever en del sunnere, og har gått ned 3.5 kg i vekt (men jeg er litt overvektig da, så har litt å ta av). Spent på hva fastlege sier når jeg skal til henne neste uke, og så skal jeg til jordnor uka etter det. Fastlege nevnte da vi begynte å prøve, at hun kanskje kunne sende meg til ernæringsfysiolog for å sikre at jeg spiser riktig (skal jo helst ikke gå ned for mye heller) og slipper å gå veldig mye opp i graviditeten. Tror ikke det skal bli noe problem, har gåttt veldig lett å spise sunnere nå, og mer regelmessig.Spiser dere mindre søtsaker enn vanlig når dere går gravid, eller gjør dere ingen forskjell?
Jeg prøver å være mer bevisst på å ikke spise så mye søtsaker nå, men koser meg litt på lørdager og søndager.
Jeg tenker alt med måte?
Ja, jeg og tenker alt med måte. Lever en del sunnere, og har gått ned 3.5 kg i vekt (men jeg er litt overvektig da, så har litt å ta av). Spent på hva fastlege sier når jeg skal til henne neste uke, og så skal jeg til jordnor uka etter det. Fastlege nevnte da vi begynte å prøve, at hun kanskje kunne sende meg til ernæringsfysiolog for å sikre at jeg spiser riktig (skal jo helst ikke gå ned for mye heller) og slipper å gå veldig mye opp i graviditeten. Tror ikke det skal bli noe problem, har gåttt veldig lett å spise sunnere nå, og mer regelmessig.
Selv om jeg akkurat kjørte i meg en eske smurfedrops... Venter på at mannen skal komme med noe mat til lunsj, og så ble det litt lenge å vente/begynte å bli kvalm...

Prøver å spise sunnere fordi jeg legger fort på meg mye under graviditeten og i tillegg føler meg sulten konstant nå i starten. Akkurat nå har jeg ikke særlig matlyst pga kvalme, så ting med sukker frister ikke i det hele tatt![]()

Samme herNå kjenner jeg at jeg strever litt med å spise sunt. Er trøtt og sliten og har en 2åring, og så jeg kjenner at sjokolade gir meg litt ekstra energi.![]()

Kan jo veldig fort komme til et punkt der en sjokolade er bedre enn ingen mat. Så må vel også ta det litt som det kommer, men i utgangspunktet vil jeg ha det fokuset