Spise på hendene

Klar?

Betatt av forumet
Er det flere småtasser som spiser mye på hendene? Blir så usikker på om småen er sulten hele tiden når han er våken, eller om han faktisk liker å sutte på hendene sine. Koser seg veldig når han er så heldig å finne tonmelen sin :)

Sugebehovet er nok større enn matbehovet:-) om han liker tommelen er det lurt å bytte over til smokk når han suttter...

Sugebehovet er nok større enn matbehovet:) om han liker tommelen er det lurt å bytte over til smokk når han suttter...
Signerer denne.. Er lettere å få de til å slutte med smokk enn tommel når den tid kommer.:)

Er det flere småtasser som spiser mye på hendene? Blir så usikker på om småen er sulten hele tiden når han er våken, eller om han faktisk liker å sutte på hendene sine. Koser seg veldig når han er så heldig å finne tonmelen sin :)

Her suge hu og intenst på fingrene,men det gir seg vel etterkvert!

Her har hun begynt å sutte intenst på hendene! Av og til virker det som hun klør. Tror det er en tann på gang :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Min har vært sånn siden han var nyfødt.. prøver gjerne å stappe hele handa i munnen, men bruker å passe på å gi han sutten.
Tenker at tommeln er dær hele tiden mens sutten kan kastes når det er på tide for det;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er vel utviklingen, tenker jeg? Det er vel deres natur en tid fremover nå å stappe egne og andres fingre, nøkkelknipper, leker osv. i munnen :) ja, han her har hånd/fingre i munnen, 12 uker.

Våres sleiker på alt og prøver å putte hele hånda i munn :) men smokk vil han ikke ha!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han her sutter på ALT! Handa si, nesa mi, skuldra, gulpekluten. Alt er mat i hans øyne:p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Har begynt å sutte mer og mer på hånda si her også. Har ikke brukt smokken så mye frem til nå, men har tatt den greit den sjeldne gangen det var behov. Nå får hun det ikke til virker det som, så det blir mye furting..

Det gjør hun, men da er jeg snar på å putte smokken i munnen hennes.

Smukken er ingen stor slager her. Kan suge på den litt, men den spretter fort ut igjen :)

Er det ikke nå de oppdager hendene da? Ingen tenner på gang her enda, mn gnager å koser seg med hendene sine hele tiden :)

Sent from my iPad using BV Forum

Alt som kommer i nærheten av munnen skal smakes på :-P prøver å passe på å bytte ut handa med sutten :-)

Sendt fra mobilen min

Alt som kommer i nærheten av munnen skal smakes på :-P prøver å passe på å bytte ut handa med sutten :-)

Sendt fra mobilen min
Det prøver jeg også, men vesla blir bare irritert. Får du det til?

Ja, min sutter og smaker på hendene. Er rask med å putte smokken i munn da.

Hadde og problemer med at hu ikke ville ha tutt. Da me kjøpte nuk tutten, den med litt bøy på godkjente hun tutten.. men hendene er kjempe gode å sutta på. Mye god underholdning i hendene ;) hihi

Har svart på dette innlegget før, men må bare.fortelle, jenta vår har begynt å angripe hendene sine :-P ser på hånda si, gaper og angriper, holdt henne i hånda igår og da angrep hun min hånd, hun bet meg hardt to ganger før hun suttet på handa mi :-P

Bv forum appen ♡

Back
Topp