Spise muggen mat?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Noen som vet konsekvensen av det? Er ikke gravid. Spiste en tacolefse jeg så for sent hadde mugg på seg... :rolleyes:

Det går nok bra.

Spiste du selve muggen, eller andre deler? Jeg har ved uhell oppdaget at jeg har spist mugg, det kjennes på smaken og jeg spytter ut om jeg rekker det. Og lever helt fint enda.

Det går nok bra.

Spiste du selve muggen, eller andre deler? Jeg har ved uhell oppdaget at jeg har spist mugg, det kjennes på smaken og jeg spytter ut om jeg rekker det. Og lever helt fint enda.

Greia er at jeg er skikkelig løs i magen :P Får først mageknip og så må jeg på do. Fjerde gangen nå siden middag kl 18. Lurer på om det har en sammenheng.
Mulig jeg har fått i meg mugg, men rev vekk det jeg fant før jeg spiste resten.

Kan jo være sammenheng eller tilfeldig. Hadde neppe spist resten etter at jeg fant noe jeg da, men uansett. God bedring

Njæ. Litt mugg dreper deg ikke, men sikkert greit å være i nærheten av doen de neste timene :p du har sikkert fått en «liten» matforgiftning. Så lenge du ikke blir skikkelig dårlig så går det nok bra. Blir du veldig uvel så ville jeg dratt en tur til sykehuset for å sjekke at du ikke har fått en ordentlig matforgiftning

Kan jo være sammenheng eller tilfeldig. Hadde neppe spist resten etter at jeg fant noe jeg da, men uansett. God bedring

Er halvt sunnmøring, så ikke alltid jeg er villig til å kaste mat :P Godt opplært av pappa.
Takk :)

Er halvt sunnmøring, så ikke alltid jeg er villig til å kaste mat :p Godt opplært av pappa.
Takk :)
100 % sunnmøring her

Eller, teoretisk sett 75%, 25% finnmarking, mormor flyttet derfra etter krigen.

Men muggen mat kaster jeg. I komposten rett nok, så blir det god jord til hagen.

Muggen sprer seg :) selv om du river vekk en flekk så har den røtter/tråder som strekker seg inn/utover :) Ser jeg mugg på feks ei lefse går hele pakken i søpla. Da syns jeg smaken og lufta sitter på alle :) :)

Som mekanikerfrue skriver, så har du nok spist mugg selv om du rev av det du så. Mugg har lange «tråder», så det du så var nok bare en del av pakka :p Går nok veldig bra med deg likevel, etter noen turer på do.

Muggen sprer seg :) selv om du river vekk en flekk så har den røtter/tråder som strekker seg inn/utover :) Ser jeg mugg på feks ei lefse går hele pakken i søpla. Da syns jeg smaken og lufta sitter på alle :) :)

Ja, leste det på nettet, men har alltid bare skåret vekk mugg. :) Har alltid gått fint. Kaster om alt lukter mugg, men det gjorde det ikke igår. Det var de tre nederste som hadde litt mugg.

Er heldigvis fin igjen nå, men ble fem doturer igår:p

Har spist mugg flere ganger... På ost har jeg skjært bort, men har spist kjøttpålegg jeg oppdaget litt sent at smakte, rart. Så først på pakken etterpå at fargen ikke var helt ok.
Skal nok litt til for å bli skikkelig dårlig, men dobesøkene kan ha kommet av det...

Back
Topp