Spise med skje

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Hvordan er de små på å spise med skje? Middag o.l? Her er hun begynt å skjønne litt mere. Må hjelpe henne å ta mat på skjeia, men hun putter det fint i munnen selv å spiser, overraskende lite gris! [:)]

Her spiser vi med hendene[8D] Hehe,forstår ikke at maten skal opp på skjeen[:D]

Har ikke prøvd så mye enda, men det hender han får hjelpe til å putte det i munnen[:D] Er ikke så glad i gris[8|]

Har ikke prøvd så mye med skje ennå.

ORIGINAL: 2hærligegutter

Har ikke prøvd så mye enda, men det hender han får hjelpe til å putte det i munnen[:D] Er ikke så glad i gris[8|]

Nei ikke jeg heller,men fant ut jeg måtte bare prøve[:)]

Gir henne skjeen av og til, og da putter hun den i munnen, men hun skjønner ikke konseptet med å ta maten på skjeen selv[8D]

Her spiser hun med hendene om det er mat man kan spise med hendene. Ho kan putte skjeen i munnen, men får ikke til å ta mat på den fra talerken...

ORIGINAL: :Twinmama

ikke her heller...eneste han spiser selv er er brødskiver,evt frukt ol

ORIGINAL: monica

her putter hun skjea oppi tallerken, men får ikke noe på den.tar den til munnen, men blir fort sint når det ikke er noe mat på den... kan jo være at det er fordi hun OFTE legger skjea opp ned i skåla[link=http://forum.babyverden.no/javascript:void(addSmiley('body1',%20'http://forum.babyverden.no/image/s4.gif'))][;)][/link]

slik er Mathea og:)

Her har ho hatt egen skjei i snart en mnd... Blir flinkere og flinkere nå[:D]
Men vi har også ei skjei da, ellers hadde det tatt laaang tid før ho hadde blitt ferdig[8D]

ORIGINAL: kkaasa

ORIGINAL: :Twinmama

ikke her heller...eneste han spiser selv er er brødskiver,evt frukt ol

bruker skje litt!  Ofte vi sitter med hver vår så ikke det skal ta så lang tid. Men mange ganger så gir vi han skåle når det nærmer seg slutten av måltidet.. ofte med skjea feil vei, men med litt hjelp ender den ofte i truten.. med mat på. Men er nok en stund til før jeg overlater hele middagen til han!

det blir berre rot[8D]
så ej må mate....
av og til går sjeia inn i munnen men da er det ikkje mat på den....[8D]

Back
Topp