mille. Gift med forumet 27 Mar 2007 #1 Noen som kan hjelpe litt? Lurer litt på hva man ikke bør spise nå som jeg ammer. Hva har deres fått mageknip av? Kan jeg spise skalldyr nå forresten?
Noen som kan hjelpe litt? Lurer litt på hva man ikke bør spise nå som jeg ammer. Hva har deres fått mageknip av? Kan jeg spise skalldyr nå forresten?
fruluna Forumet er livet 27 Mar 2007 #3 Ja skal vi se.. Linnea reagerte på: -blomkål -kålrot -løk -brus -brokkoli -erter -surkål -kinakål Ja det jeg kommer på i farten iallefall...
Ja skal vi se.. Linnea reagerte på: -blomkål -kålrot -løk -brus -brokkoli -erter -surkål -kinakål Ja det jeg kommer på i farten iallefall...
M mmmmmmmmmmmmmmmmm Gift med forumet 27 Mar 2007 #4 har enda ikke funnet noe hun ikke tåler - heldigvis[:D] er veldig forskjellig fra unge til unge da...!
har enda ikke funnet noe hun ikke tåler - heldigvis[:D] er veldig forskjellig fra unge til unge da...!
Lon@ Forelsket i forumet 27 Mar 2007 #5 melke produkter kan det ver lurt å holde seg unda , eks ost ,melk ,smør ,rømme osv